Helgen var väldigt lugn. Jag kom hem från Stockholm på fredag kvällen. Då var det bara att snabbt göra sig iordning o gå den långa biten hem t Jenny för att dricka lite glögg o spela spel me gänget.
När jag kom så hade ju dom redan börjat så jag fick hoppa in mitt i en omgång, så därför vann ju inte jag den omgången... ;P Men sen körde vi pratmakarna o självklart så utklassade mitt lag d andra. Sen blev det även Twister, där ägde ju jag me, såklart.. Nee där måste jag faktiskt ersänna att jag blev besegrad av Marcus :( men det var väldigt kul iaf, inte varje dag man spelar Twister :)
Efteråt så tog jag o Johanna spårvagnen t Cromwell, lr ja, t norrtull så gick vi därifrån :P Där var det en massa folk som vi dansa o hade kul me. Drack bara en sex on the beach och en cider på hela kvällen :) När dom stängde där så åkte Johanna vidare på efterfest me några av grabbarna o Mattias kom o mötte mig så då slapp jag att gå själv hem :)

På lördagen så följde jag med mamma o feri t Media Markt o pekade ut vad jag ville ha i julklapp som mamma fick köpa :P Så snart har jag en blå radio i köket :) Sen åkte vi runt t lite andra affärer o jag köpte julgardiner t köket o vanliga gardiner t vardagsrummet, o så passade jag på att köpa nya vinterstövlar me :)
På kvällen åkte jag o Johanna ut t Kimstad först t Ange. Hon o hennes kompis förade där så vi snackade skit där ett tag o sen åkte vi alla t Norsholm t Sebbes inflyttningsfest. Där fick jag träffa Zita igen :) Mycket gammalt folk oxå som man inte träffat på ett tag så d var kul att snacka me dom. Den kvällen drack jag inget eftersom d var jag som körde. Fan vad mamma borde vara stolt över mig :P
Vid 23.30 så åkte ja o Johanna hem, cirkulerade aslänge i hela haga efter en parkeringsplats, fanns ju fan inte. Men tillslut hittade vi ett litet hål som jag knölade in mig i. Då gick jag hem t Mattias kompis ist där dom två satt o kollade tv. Jag fick välja en film, blev självklart Stephen King, 1408 :) Aslänge sen jag såg den filmen så jag var riktigt sugen på att se den. Men så somna jag.. Attans!
Sen skulle jag o Mattias hem t mig o sova men där fanns ingen parkering så vi åkte hem t han ist. Så på morgonen fick jag kela med en massa sööta katter :) och en väldigt hyperaktiv, dreglande hund, men hon va söt hon me :P

Söndagen avslutades med lill-julbord hos mamma. Jättegott! Lärde dom att spela Skipbo oxå, det var kul :)
Ett perfekt avslut på en perfekt helg!


Kss Ksss

Kommentera

Publiceras ej