Hela helgen har jag legat hemma sjuk, inte kunnat äta lr knappt dricka. Mamma kom över med lite färdig mat o glass t mig o tyckte jag skulle äta lite iaf. Men kunde knappt :/
På måndagen drog jag mig iväg t vårdcentralen o fick en lång tops i halsen o ett stick i fingret, resultatet blev halsfluss :(
Låg hemma sjuk fram t torsdag då jag fick bege mig iväg t Stockholm för ett möte med företaget. Det var kul o ser fram emot alla ändringar som kommer ske :)
Efter mötet o festen på kvällen så begav vi oss mot båten som Cicci bodde på, jag hade ju inte fått något boende så jag sov hos Cicci. Skulle ta en skön varm dusch tänkte jag innan jag skulle sova, men såklart så fanns det inget varmvatten så det vart verkligen inte skönt :S Men jag somnade fort iaf, hade inte sovit en blund natten innan så jag slocknade så fort jag la huvet på kudden :P
Dagen efter jobbade vi men fick sluta lite tidigare eftersom vi skulle med ett tåg hem :)


Positiva med halsfluss - man går ner i vikt!

Kommentera

Publiceras ej