På tåget hem från Stockholm på fredagen så hade jag o Cicci köpt ett par cider. Vi tänkte förfesta lite innan vi skulle på fest hos Några som fyllde år. Vi bytte tåg i Katrineholm men resan gick väldigt fort ändå, vi snackade o kom på massa roliga saker att göra under kvällen.
Vi kom hem till Norrköping vid 21.30 o fick stå ute o vänta på spårvagnen jätte länge. Det var så kallt så vi gick in o ställde oss i väntsalen så länge, där mötte vi två grabbar som drack öl o dom skålade med oss för att dom inte var ensamna om att dricka längre :P Sen kom spårvagnen o vi åkte hem till mig o gjorde oss iordning.
22.30 var vi klara o ute ur lägenheten, på väg mot marielund. Där mötte jag en gammal klasskompis, som inte kände igen mig, men d va kul att träffa henne :)
Väl uppe på deras fest så hade det precis vart slagsmål, så vi kom lagligt när stämningen var i botten.. Vi festade iaf så gott vi kunde o sen begav vi oss t Hugo o dansade :) Kvällen avslutades med en bit pizza o en jävligt kall promenad hem!

Lördagen började med film me johanna. Sen gick vi över till Jenny o åt mat med Jenny o Marcus, mums!
Sen gjorde vi oss iordning o åkte t Hugo o bowlade. Skitkul! Jag kom 4a av 6 personer, inte sist iaf :P Eter bowlingen så skjutsade Stoffe o Jimmy iväg mig o Johanna till Petri. I Stoffes bil hittade jag ett par ljusblå solbrillor, ascoola! Så jag fick låna dom den kvällen :D tack!
Vi kom till Petri o han bjöd på Vodka - redbull. Typ tre gånger starkare än vad jag är van vid, men god ändå :P Vi träffade även hans jätte söta katt, Bacon :P Sen drog vi vidare t Svea. Johanna fick låna ett par svarta solbrillor av Petri o jag hade på mig de blåa jag lånat. Jag hade även Johannas hatt på mig så fan var coola vi var :P hehe
Vi kom t Svea o lyssnade på livemusik o minglade runt, träffade några finspångsbor, som mera som såg ut som de kom från Stureplan. Träffade massa annat roligt folk oxå o jaa, jag måste säga d.. Jag hade fan riktigt kul! :P Nästa gång jag är där måste jag testa shotten Petri tog, man skulle tända eld på den i munnen, askul såg d ut att vara :P
Kvällen gick iaf väldigt snabbt o det blev stängningsdags alldeles för fort. Men den här gången slapp vi iaf att gå hem i kylan, vi delade taxi hem med grannen o hans kompis. Sen blev det cheeseburgare på donken oxå :)


 



Söndagen kom o det blev julbord med släkten i Blacka. Riktigt gott! Mums!!! :D

 

1 kommentarer

syster

30 Nov 2010 23:43

Hahahaha lämna ute gobitarna då xD

Den där shotten ska man tydligen tända på i glaset och sen hålla handen över glaset så lågan släcks och sen dricka det :P Att tända i munnen är tydligen Petris egna variant :)



Se! Det är kul på Svea! :D

Kommentera

Publiceras ej