Då var dagarna i Luleå slut. Tack för det :)
Bilresan hem var mestadels jobbig tycker jag. Vi åkte ca 19.00 och jag skulle sova så mycket som möjligt medans Kjell körde så jag kunde vara pigg och ta över körandet sen. Jag lyckades somna precis när vi åkte från Luleå och sov kanske en timme (max) innan jag vaknade av att Bella o David hade blivit fulla i baksätet o börjat sjunga.
Efter det kunde jag inte sova mer, även då David däckade o bara Bella var vaken. Men hon blev inte så mycket tystare för det utan skrek t Kjell, var femte minut, att han skulle höja musiken. Jag var hur trött som helst men då kom vi strax fram t Sundsvall o beslöt oss för att hälsa på resten av teamet där.
Vid 2 tiden åkte vi vidare därifrån o det var min tur att köra. Jag laddade upp med min coca cola o choklad så jag skulle hålla mig vaken. Inte världens lättaste när alla andra låg o sov. När Kjelle efter ett tag vaknade så sa han att han kunde ta över om jag ville så jag körde en stund till o bytte sedan med honom. Det tyckte jag var jätte snällt av honom :) Tack Kjell!
Då äntligen kunde jag sova d sista 9 milen innan vi var framme i Stockholm. Där lämnade vi av David o Bella o körde vidare mot Norrköping.
Ungefär 08.00 vinglade jag in (astrött) i min lägenhet, kastade av mig kläderna o kröp ner i min egna säng o somna som en stock!

Fan vad jag älskar min säng!

Kommentera

Publiceras ej