Två dagar i rad nu så har jag ätit smörgåstårta till lunch. Första dagen delade jag o Bella på en hel smörgåstårta och den var så jävla god så jag o Kjell delade på en likadan dagen efter :P

                                      

När jag o Bella satt o åt den på våran lunch så hade även vår chef kommit förbi o sett oss. (Ingen av oss fyra här i Luleå har träffat han förut) Sen hade han gått ut igen o låtsats vart en kund när jag stod o delade ut brickor. Han kom in, fick en bricka av mig o ställde massa frågor o efteråt så tackade han, skakade handen med mig o presenterade sig. Jag ba: Faaan! Skiiit!
Taskigt men väldigt rolig att han testar hur vi pitchar, Jag fick 5 av 5 rätt iaf :P

Jag har fått tbax min bil nu från verkstan iaf. Det gick på 4288:-, byte av vattenpumpen. Så nu e min bil hel o vi kan åka hem till Stockholm o Norrköping imorrn natt :D
Vi åker hem imorrn efter jobbet o det tar ca 13 timmar, så vi e hemma ungefär 8 på fredag morgon iaf. Nattkörning, jobbigt men jag o Kjell turas ju om o jag kan sova en stund i bilen så det ska nog gå bra :)

 En bild från vårt vandrarhem, fina tavlor här.. *not*

Creepy!

2 kommentarer

syster

27 Oct 2010 23:24

1. Den såg ju inte liiiiiiiiite god ut! Svullo! :D

2. Fan vilken cool chef :D Hahahahaa

3. Vilken otur du har på alla vandrarhem du har :P Men det där ser väl mysigt ut ;P Not!

Angelica

27 Oct 2010 23:32

Hopp, nu blev ju jag sugen på smörgåstårta ;) haha

Kommentera

Publiceras ej