Ja då var det ju åter igen Augustifest i Norrköping o ja har kommit fram till att det var så mycket roligare förr. Förmodligen så var det ju så att man var yngre då o sprang runt me sina kompisar o åkte karuseller o sånt. Det gör jag ju inte riktigt längre, var lite sugen på att åka nått men blir lixom inte av.
Jobbade på marknaden gjorde jag i år igen oxå. Den här gången på själva marknadsgatan oxå :P Det regnade dock som satan så första dagen blev d inte mycket jobb alls för allt blev dyngsurt :/ Andra dagen regnade det mycket på förmiddagen o sen när det väl sprack upp efter ett par timmar så hade ju lusten försvunnit så man hade inget driv alls att jobba längre..
E sjukt trött på det här jobbet faktiskt, orkar inte ett piss längre. Vilket gör att ja tjänar skitdåligt oxå o d e ju inte heller vidare kul :/
Men jag åt mycket gott på marknaden iaf :P Kycklingspett i bröd, grillad majskolv och en amerikansk pannkaka stod på menyn på lördagen. Asgott allt! :) Åt en pirog t frukost den dagen med, men usch säger ja bara! Blä! Den va inte god!
Men t d lite roligare så var ja på rix fm i torsdags :) Lyssna på Jay Smith, lika bra som vanligt. Man smälter ju fan av hans röst ;) hehe. Men oxå så gick ja o Timmie omkring o kollade in tivolit en sväng o han vann massa nallar t mig i klorna. Jätte söta! :D Hihi va bortskämd jag är ;P
Men vi e iaf tsammans nu igen o ja stormtrivs :) Insåg att jag saknade honom väldigt mycket efter vi gjort slut, så även om d var väldigt skönt att få va ensam igen ett tag så e d ännu skönare att ha honom som sin igen <3




 LoVe YoU!

1 kommentarer

syster

22 Aug 2011 01:46

Oj då. Vill inte att det ska misstolkas nu. Men trodde inte du var så kär. ;) men grattis till att det blev så iaf.. Eller nått. Jag svammlar xD

Kommentera

Publiceras ej