Yes, då vart d lördag. Jag o Cicci jobbade från 10 - 17 i valdemarsvik på karnebåtsfestivalen.
Efter d så var d bara att åka hem, duscha o göra sig iordning. Johanna kom över o vi lastade bilen o åkte sen för att hämta Danne o Bulan. Grabbarna tog fan längre tid på sig än va vi gjorde :P
Vi åkte t västerås o kom fram vid 21.30 typ. Massa bilar o vi hamna i caravanen direkt. Så vi stannade på en mack o frågade efter vägen t campingen som dom andra var på som vi skulle möta. Såklart var man tvungen att åka med alla bilar för att komma dit.
På vägen så satt Danne på taket o skrek. Sen satt han o Bulan på bagageluckan där dom även senare fick sällskap av en tjej. Hon råkade dra omkull i backen när jag gasade lite en gång.. ooops ;)
Några andra okända grabbar åkte även med på motorhuven ett tag. D bästa var ju att d flesta grabbarna där var utan tröjor ;)
Vår volvo vart både uppskattad o hatad :P Vissa tog kort på den medans en dam skrek att d va en skitbil :P
Det tog två timmar att komma t campingen! Men väl framme, typ vid 24-tiden, så hittade vi de andra som vi skulle möta o så ställde vi bilen där o gick o festa på campingen ist.
På vägen t partytältet som vi skulle t så tappade vi bort Danne o tjejen (som hängt med från caravanen o va stupfull). Vi andra fortsatte mot tältet o festade o hade kul. Sen tappade vi även bort bulan ett tag men honom hittade vi senare igen :P
Vid 4-tiden så började festandet på campingen dö ut lite så då bestämde vi oss för att gå på Danne-jakt ist på väg mot bilen igen. Men vi hittade honom inte, förens vi kom t bilen. Där satt han! Tjejen däremot hade gått o lagt sig i bilen brevid oss som vi inte viste vems d var. Ofta! :O
Jag la mig iaf i förarsätet för att sova, Bulan i passagerarsätet o Danne i baksätet. Vi hade en varsin filt o ja hade även en kudde :) Skönt var d inte kan ja lova! Men vi somnade tillslut.
Fan vilken ryggvärk ja hade när jag vaknade då!
Morgonen var så varm att jag o Johanna gick o badade :) Sen hade jag huvudvärk så då var d dags att äta o dricka nått innan den långa resan hem. Så vi åkte in mot centrum efter att vi fått hjälpa grabbarna med startkablar :P 
På vägen blev vi stannade av polisen på nykterhetskontroll. Lätt som en plätt!
Sen hittade vi en pizzeria som vi stannade på. Min hamburgare var iaf god ;) hehe
Sen vart d hemfärd o mat hos mamma i pryssgården :)




Västerås Baby!

2 kommentarer

muuminauten

12 Jul 2011 23:02

så jävla snygg bild^^ ;)

syrran

16 Jul 2011 12:07

Västerås baby!!! :D Jag vill tillbax! Bästa helgen på lääääänge!!! :D

Kommentera

Publiceras ej