Vi hade planerat att åka t Varamon över midsommarhelgen. Sola, bada, grilla, dricka o bara njuta. Men så blev d ju inte för folk banga..
Så dagen startade med att Jag o Johanna åkte o hämtade Bulan o åkte vidare o hämtade Danne. Så handlade vi o åkte ut t Morängen där vi grillade. Det var riktigt trevligt faktiskt :) God mat o trevligt sällskap :)
Där satt vi o njöt ett tag o lekte i sanden :P Jag o Danne badade oxå! :D Kallt men d va d värt, d ska ju bli min nya tradition på midsommar, man måste bada! :P
Sen hörde vi med Jenny att dom skulle leka lekar senare så vi tänkte joina dom då, så innan d åkte vi hem o gjorde oss iordning o började förfesta hos mig. Jag groggade på nått jävla hemkört som Bulan fixat, o d ska jag aldrig gogga på igen kan ja säga!
Vi festade på o spelade kort o även våghals. Självklart fick ja alla kort med att jag skulle skicka sms t folk, så sorry t er som råkade ut för allt! :P
Jag kan inte riktigt säga vad som mer hände för d kmr ja inte ihåg.. men efter ett tag hade iaf Johanna gått hem o marielundfolket kommit ist. O då drog vi vidare t Ektorp o forsatte festa där. Forfarande lite suddiga saker men kmr ihåg d mesta därifrån.. tror ja :P Men d va trevligt.
Sen vart d lite mycket för mig så kände att d va dags att dra. Så då fick ja skjuts av Jimmy :)
Morgonen efter startade ju bra iaf :) va inte speciellt bakis heller. Men ju längre ja va vaken, ju mer bakis blev ja! O tillslut va ja så bakis att jag inte kunde sluta gå o spy!
Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig förr varit så bakis! Jag skyller allt på den farliga drickan! Jag hade världens huvudvärk o kallsvettades!
Efter att ha legat o spytt i flera timmar o legat o halvsett på film så somnade jag äntligen igen. Vid ungefär 18.00 så vaknade jag o mådde bra! :D fan då va ja glad!
Kände mig lite hungrig oxå för den delen så jag o johanna drog t donken o käkade. Köpte in massa mat men kunde bara äta hälften ändå :/
Upptäckte oxå en massa blåmärken längst hela sidan o mitten av ryggen.. kmr inte ihåg att jag blivit slagen iaf.. Skumt asså!
Då ville folk ha me mig ut på krogen oxå, tänkte hänga på först men efter en skön dusch så kände ja bara för en innedag med film. Så d fick bli filmkväll me kompisar :)



Aj!

Kommentera

Publiceras ej