Gick upp 9.00 på fredagen o åkte o jobbade. Slutade vid 13.15 så d blev en kort o bra dag på jobbet :)
Kvällen blev nykter som jag sa, tro det lr ej! :P Jag o johanna åkte hem t danne o slappade med lite folk där. Skulle inte va kvar så länge eftersom vi skulle upp tidigt sen.. men sen åkte vi ändå vidare t Ektorp o träffade fler folk. Det var trevligt men jag o johanna åkte sen hem. Jag var hemma vid 2-tiden den kvällen, tänkte att jag skulle få iaf 2 timmars sömn innan klockan skulle ringa vid 4. Men jag var inte trött o ville inte sova :/ Jag struntade då i att sova och fick iaf sällskap tills jag skulle dra :)
04.30 ringde jag på hos Jenny och vi började packa bilen. Det fick självklart inte plats så jag fick lämna jenny på loppisen o åka iväg ett varv till. Men jenny hade så hjälpsamma gubbar där nere som satte upp bordet å så t na så hon klarade sig iaf :P
När vi fått upp alla grejer o folket började rulla in så var jag lite övertrött tror ja :P hälsade jätte glatt på ett par som va framme o titta. men dom bara titta på mig med en blick som "hon e ju dum i huvet" o så gick dom :/ jaha, där fick man för att man försöker va trevlig.. sen började det bli segt i huvet ist. Mitt humör var inte på topp!
kl 9.00 hade jag vart vaken i 24 timmar o mitt humör spökade upp o ner. Jag var trött ena stunden o pigg andra :P men ja tog mig igen o kl 12 -13 nån gång så var jag som en zombie! Tidigare under dagen va ja så trött så jag skrattade o fnittrade för allt, nu fattade jag inte alls va folk sa t mig..
Kl blev 14.00 o d började småregna o vi packade tslut ihop. Vi sålde ut allt för 1:- på slutet o allt som blev över åkte vi t returpunkten med.
Strax innan 16.00 så var ja hemma igen o allt jag såg var sängen. Kastade av mig kläderna o dunkade ner under täcket! Då ringde johanna o sa att vi glömt systemet.. toppen..
Jag ringde runt lite o frågade när systemet stängde.. självklart så stängde dom ju 15.00 :/ men ja fixade tslut sprit på annat håll.. Tack Ange! :)
Nästan precis på klocklaget 16.00, när jag vart vaken i 31 timmar, så slocknade jag o sov som ett litet barn.
Sen ringde det på dörren som ett jävla as o ja flög upp ur sängen o trodde typ d brann lr någe! Sprang ut i hallen o innan ja ens hinner öppna så klampar systrarna in me pizza.
Fan klockan var redan 18.00, två timmars sömn.. nu var det dags att käka, göra sig iordning o åka t cicci.
En aning trött var ja! Men d var ingenting som lite redbull vodka inte fixade :)
Det vart en rolig kväll me mycket roligt folk. Jag battlade i dans bl.a, ägde helt :P hehe
Men Cicci o Robin, jag lovar att ni ska få piggelinshot nästa gång!
Vid 3 -tiden var jag helt slut! För lite mat o för lite sömn! Då var det dags att dra sig.
Somnade in vid halv 4 typ, o precis när man ligger o äntligen slumrar så får man ett sms! Självklart! Jag kollade bara lite halvt på d o somnade sedan skönt :)
Vaknade vi 8.00 o var fan aspigg :/ tänkte att jag måste ju sova mer. Vinglade upp på toan (aa rakt var det faan inte) sen somna ja igen, vaknade igen vid 9, somnade om o sov sedan t 13 typ. Utvilad o avslappnad när jag vakna. Faan va skönt :)

Skitrolig helg iaf, trots sömnbristen :P



Snark!

Kommentera

Publiceras ej