I söndags gav vi oss iväg t Boda Borg i Oxelösund :)
Jossa, John o Johanna  VS  Jenny, Marcus, Cicci o Robin
Vi kom fram vid 9.00 o började genast leka! Vid 13.00 var det lunch, tacobuffe. Asgod! Mitt lag hade 7 stämplar o andra laget hade 10 stämplar. Faan vi låg under!
Vi fortsatte med ny kraft efter maten o vid 16.30 samlades vi igen för en fika. Vi låg fortfarande under! :(
Vi kämpade som as genom smala gångar, däck på väggar o gåtande barn i mörka rum. Det var askul o man fick bara ondare o ondare på knän o armar, men d var bara fortsätta :)
Tillslut mixade vi ihop lagen o hjälpte varandra med rum som vi inte hade klarat av. Men i slutändan så förlorade mitt lag ändå :( Damn it! Jaja vi var bättre än vad vi var förra året iaf. Jag ser mig själv iaf som en vinnare efter sista rummet som jag o Marcus kämpade med en halvtimme tror ja, o tillslut klarade rummet "Uppåt väggarna" på 3 minuter! :D
Hade en jävligt kul dag med alla :)

På måndagen blev det tjejdag på badhuset. Jag, Johanna, Jenny o Ange åkte o badade o satt i relaxen :)
Jag kunde knappt ta mig ur sängen men kroppen mjuknade upp lite i vattnet iaf så det var skönt. Kändes att det behövdes en sån dag o det ska vi lätt göra om! :)



Träningsvärk!

1 kommentarer

Jenny

09 Mar 2011 20:15

Klart vi ska göra om det! Mycket oftare! Både BodaBorg och badhuset! :)

Kommentera

Publiceras ej