Fredagen började med att vi blev bjudna på fest hos Johannas kompis i Ektorp. Så vi gjorde oss iordning, åkte ner t systemet o köpte en Bacardi Apple. Sen ringde vi Danne o sa att han skulle hänga på, han hade ju ändå inget bättre för sig, alla andra var så tråkiga då. Johanna o jag åkte då t hageby o tog en varsin grogg medans Danne gjorde sig iordning, sen åkte vi vidare mot Ektorp. Vi tog spårvagnen t söder tull o sen bytte t buss 119 där. På bussen kom vi dock på att 119 åker ända från Hageby, så vi hade inte behövt krångla sådant.. smart!
Vi hittade iaf in på festen i höghuset. Där var det lite folk men kom fler vartefter o efter en stund vart d även dags att köpa mer groggvirke så jag o Danne gick ner t videoaffären. Efter mycket om o men så hittade vi dit :P sen på vägen tbax så skulle vi upp för en backe som var snorhal! Jag hade lånat Johannas skor då oxå o som var ännu halare så jag kom inte upp för den där jävla backen utan bara gled ner hela tiden! Asjobbigt! Danne sa han skulle hjälpa mig, gick o tog påsen ur min hand o gick upp igen.. Vilken gentleman! Jag då?! :O
Väl inne igen forsatte festen me spindlar, strårom som lukta godis, öl o grogg. Sen skulle han som bodde där ut på krogen, då flyttades festen från Våning 12 till 9an ist. Där vart d oxå roligt o efter ett tag så drog Johanna o Danne vidare t hageby men jag stannade kvar o hade trevligt där ist :)

Lördagen började med att ligga o dra sig i sängen väldigt länge, det behövdes kan ja säga! :P Sen när jag legat o dragit mig hemma lite t så ringde systrarna o väckte mig vid 18 - tiden, då vart d mat på Donken :)
Singstar hos Jenny följde efter man gjort sig iordning. Sen drog Jenny, Johanna o jag vidare t Svea där Petri var DJ. Köpte lite cider o nån drink o fick en öl o bara minglade med lite roligt folk som var där. Dansade gjorde vi emellanåt oxå :)
Vid stängning så bestämdes det efterfest hos Danne i Hageby.. men efter mycket om o men så blev d att gå hem i kylan ist. Fan va jag frös! Men det blev varmt under täcket tillslut :)

Söndagen blev d att köpa en kycklingpita t frukost o se en film. Sen vidare t mamma på söndagsmiddag. Lasagne, asgott! :D
Stannade där ett tag, sen var d bara att gå hem o fixa iordning sig igen o åka iväg på filmkväll. Jag tyckte filmerna var bra iaf. Nja kanske inte alien vs zombies.. den var bara skum så den såg vi inte klart :P

Allt som allt... En väldigt trevlig helg tycker jag :)

       




Katter luktar gott ;)

1 kommentarer

Jenny

23 Mar 2011 15:56

Tack för att ja fick följa med er. Ja hade trevligt trots att mitt humör inte var på topp. kram!

Kommentera

Publiceras ej