Igår klädde jag upp mig och kände mig lite extra fin:)

Jag såg ut såhär:
Svarta strumpbyxor
Svart kjol
Vit skjorta
Svart väst
Svart Elvis slips
Svarta örhängen (stjärnor)
Svart armband
Svarta stövlar med lite klack
Uppsatt hår
Sminkad

Sen kom Johanna över, lika fin som jag. Så började vi "förfesten". Johanna skulle iväg tidigt idag så vi kunde inte stanna ute så länge igår och så blev det ingen dricka för hennes del. Mig frågade hon om hon skulle ta me min cider o jag ba ja gör det, så jag drack den. Sen blev ju ja på super party humör, dansugen o glad som faan! Jag hittade då en lite skum slatt med nått dricka som har stått i min kyl sen i somras, så jag tog den oxå. Mitt i allt så sa Johanna: Jaha där bröt du ditt löfte. Ja ba va? Neeeej! Jag skulle ju inte dricka under hela mars :S se hur det gick..
Vi hade iaf trevligt sen när vi skulle gå så kom ja på att det inte gick några spårvagnar efter 23.00 så vi fick gå ner t Hugo :/
Väl framme så var det livat inne men inte så mycket folk, men d rulla in lite mer vartefter. Vi hittade iaf en tjejkompis t johanna, hon hade oxå sin syrra me sig som fyllde år den natten, men jag hade aldrig chansat på den åldern :O
Vi dansade o hade as kul! Lyckad kväll, synd bara att den tog slut lite tidigt ;)


                

 

Elvis has left the building..

Kommentera

Publiceras ej