Jag har äntligen fått en mysdress!!!!!! :D
Jaa o då menar jag FÅTT en oxå. Jag fick en av Timmie, vet inte vf så fråga inte. Han tyckte väll bara att jag skulle ha den eftersom ja velat haft en så länge antar ja :P Men d va jätte snällt tycker ja iaf! :D
Tack Sötnos! ♥

                                  

Så nu vet ni att ja aldrig kmr ta av mig den mer utan kmr gå i den vart ja än ska! :D

Me mysdressen så satt d oxå en typ decimeter-stor lapp på me föjande text:


Δ WARNING
Do not ride your bike or skateboard with the zipper fully closed.
Do not light a cigarette with the zipper fully closed.
Do not keep the zipper fully closed over extensive periods of time.
Do not go surfing with your onepiece - Jump in, you might drown.
Do not wath a movie with the zipper fully closed, you will miss the point.
Do not ski with the zipper fully closed.
Watch the crotch area when zipping up the onepiece - Jump in, things might get in the way.
Do not rob banks using your onepiece.
- Jump in.

Såå jävla kuuul!
D tyckte ja iaf va klockrent! Hahahaha


Myspys

1 kommentarer

syster

26 Oct 2011 21:45

Måste erkänna att den passar dig. På första bilden iaf. Andra ser du bara trött ut.

Och du ser smal ut. Och neeeeej! Jag menade INTE att du är TJOCK. Så du kan sluta "stirra" på mig. Du ser SMALARE ut. Nöjd?! :D



Men du ser fortfarande ut som en bebis! Förvänta dig en jävlig julklapp :D

Kommentera

Publiceras ej