Usch vad dålig jag är på att blogga!

Iaf så var jag i Linköping i veckan o träffa Julia! :D
Vi gick mest omkring på stan o dega. Jag blev även bjuden på lunch oxå, lasagne! Så snäll Julia är!
Sen åkte vi till Ikea o satt o snacka lite skit i nåra fåtöljer. O så fikade vi med små semlor :D
Tack Julia för en skit trevlig dag! :D

Filmkväll blev d senare på veckan med! Nightmare on Elm Street marathon! :D
Ange, Jenny o Johanna kom över till mig o så köpte vi mat, svullade o startade filmerna.
Det blev en massa chips, dipp, jordnötsbågar, popcorn o läsk oxå. Lr aa, man åt faktiskt inte så mycket till filmerna så d blev massa över :P
Vid halv 7 så gick sista folket hem o ja fick krasha i min underbara säng me sambo o katt :)
Men jag hade väldigt kul, trots att de sista filmerna bara blev sämre o sämre :P
Så tack alla för en rolig filmkväll! :D





One two, Freddy comes for you..

1 kommentarer

Storasyster

13 Feb 2012 13:47

Tack själv för en rolig filmkväll! Jag får väl låna de tre jag inte såg... även om de kanske inte är så bra.. måste ju se de ändå :) kram

Kommentera

Publiceras ej