Ja jag vet att d var hur länge sen som helst som ja skrev här..
Men ja har varit lite upptagen. Jag har nämligen flyttat! :D
Så nu bor jag o <3 i en jätte fin lägenhet som bara blir finare o finare för varje dag som går. Vi köper o donar för fullt här tycker ja :P
O katten har börjat förstå att han bor här nu. Han va dock som ett litet barn i början när vi flytta in. Han gick o skrek hela tiden, konstant om man inte gick o bar honom lr hade honom i knät när man satt i soffan. Men nu har han börjar lugna ner sig, nu har han bara en inbyggd väckaklocka som går av strax innan 7 på morgonen då han ställer sig o skriker i mitt öra i sängen tills jag går o ger han mat :/ 
Han e lite snällare på helgerna dock, då skriker han vid 10 ist :)
Ja så nu e vi som en lycklig liten familj här.. mamma,pappa, barn.. hehe ;)
Joo vars.. så nu ska ja in o väcka mitt <3 så vi kan skruva lite IKEA möbler innan vi åker iväg t pappsen o käkar lite kyckling :)



Nee min katt e inte tjock! D e bara vinterpälsen som sitter kvar..
hehehe ;)
Just d! så kalla inte min katt tjock! :P



Mjaaaaauuuuu

Kommentera

Publiceras ej