Kräftskiva!


Vi blev några igår kväll iaf :-D
Åt kräftor, räkor, tacopaj o vitlöksbröd.
Sen blev d oxå jätte smarrig efterrätt som Ange hade gjort :-D


Efter kräftorna blev d lite olika spel o väldigt mycket prat!
Vi sjöng ju självklart kräftvisor oxå! D va jätte vackert måste ja påpeka! :-P
För min del blev d ju självklart ingen alkohol men dom andra drack både d ena o d andra, annars hade bog grabbarna inte vågat sjunga me oss :-P
Jag tyckte iaf att kräftskivan va supertrevlig! :-D
Så tack alla som kom!

Jag gick hem t mamma på natten sen, försökte smyga in lite försiktigt där vid ca kl. 03.30 utan att väcka dom.
Dom va nämligen barnvakt åt Melissa igår o ja tyckte d skulle va synd att väcka henne genom att ta hem henne mitt i natten. Men ja vill ändå inte att hon ska sova borta när hon e så liten. Så därför bestämde ja mig för att gå dit efter festen o sova på soffan så att ifall Melissa skulle vakna på natten så fanns ja där.
D syntes att hon sov oroligt för hon vred o vände på sig hela tiden, ovant att inte sova i sin säng.
Hon vaknade sen vid 06.30 o ville ha mat o då vart hon jätte glad när hon såg mig <3
Sen fick hon fortsätta sova brevid mig på soffan ist för i resesängen. D tror ja hon tyckte om, hon gosade in sig så dant hos mig.
Sen vakna vi igen vid kl 10 o gick upp, åt lite frukost o sen blev d en runda på loppisen. Där fyndades d massa kläder åt Melissa :-D
Fast ja tror mest att Melissa va uttråkad :-P




Så helgen startade bra iaf!
Ikväll ligger vi trötta i soffan o bara latar oss framför tv:n.
Riktigt skönt faktiskt! :-)
Har ätit rester från igår så slapp laga mat oxå. Asabra ju!

Kommentera

Publiceras ej