I helgen har ja jobbat på Media Markt.
Har gått väldigt bra o d va skönt att få jobba lite, sist ja jobbade va ju i början av månaden så d va ju ett tag sen nu.
Igår efter jobbet så kom pappa o hämtade mig o så åkte vi o mina systrar ut t Åby för att äta söndagsmiddag hos honom som vi gör varannan söndag.
Det bjöds självklart på kyckling o pomme. D äter vi typ varje gång där ute. Så mumsigt så! :-D
Till efterrätt så blev d två olika sorters kladdkakor med vispgrädde, jordgubbar o mandarinklyftor. Det var riktigt gott! :-D
Annars där ute så gör vi inte så mycket förutom att sitta o prata i flera timmar om allt o inget. O d e ju inte helt fel d heller :-)
När ja sen kom hem på kvällen så var ja ju hungrig igen. D e d som e så negativt med att vi äter så tidigt där ute. Vi äter vid 3-tiden typ, då e ja ju hungrig igen när jag kommer hem vid 9 :-/
Så då tog jag mig en skål yoghurt med musli, banan o russin i.




Sen låg jag bara o latade mig resten av kvällen. Ett tag framför tvn o ett tag i ett varmt bad :-D
En väldigt bra söndag med andra ord!

Kommentera

Publiceras ej