Den senaste tiden så har Maximiliam fått en ny ovana på morgonen..
Han hoppar upp i sängen framför mitt ansikte o börjar riva mig med tassarna. Inte med klorna, utan bara med tassarna.
Om ja inte bryr mig om honom då så börjar han skrika o riva intensivare. O den senaste tiden så har han även börjat med att kliva upp på mig. Då lägger han sig så högt upp mot mitt ansikte som möjligt o spinner, river mig i ansiktet o skriker.
Riktigt roligt på morgonen när man e så trött måste ja säga..



Så den här synen möts ja av varje morgon!
Ja gillar verkligen min katt ibland asså..
Men ja antar att d här bara e en liten försmak innan bebisen kmr o ja ändå inte får sova på morgonen :-P
Fast då har ja ju två ungar här helt plötsligt, tre om man räknar me Timmie oxå :-P

Men d kmr bli gosigt me en stor familj!
:-D

1 kommentarer

Mamma

25 Jan 2013 21:57

Han kanske känner på sig att du är gravid o tycker att nåt känns konstigt. Därför hans beteende.

Kommentera

Publiceras ej