Tiden går fort när man har roligt ;)
Jag är nu i v. 35.
Det är nu 38 dagar kvar till BF.


Det är ständig rörelse i magen, börjar tro att Pyret inte vill vara där inne längre :P
Man ser tydliga sparkar o hela magen rör på sig.
 
 
Nu känner man verkligen hur tung man är. Speciellt när man jobbar.
Har jobbat nu förra veckan i 4 dagar i sträck. Brukar ju inte vara så jobbigt lixom men nu känner man verkligen att man bär på några extrakilon. Tror att jag gått upp ca 9 kilo nu.
Ryggen o resten av kroppen har verkligen mått skit i helgen. Därför var jag idag på massage! :)
Gravid massage är verkligen nått som jag kan tipsa till er som behöver slappna av i kroppen lite nu när man e så stor. Det var inte bara ryggen, han masserade även vaderna.
Jag kan ju dock inte påstå att man kände sig så smidig när man hoppade upp på massagebordet o skulle passa in sin mage i hålet så man låg bra :P
Men riktigt värt pengarna! Man kände sig så avslappnad efteråt o hade inte det minsta ont i kroppen längre!
Så nu klarar jag mig igenom de sista veckorna me :)
 
Tack mamsen för påskpresenten! :)
 

Kommentera

Publiceras ej