Jag tänkte då dela med mig av en ganska pinsam o jäkligt jobbig situation som ja satte mig själv i igår innan jobbet..

Så luta er tillbaka o njut!
Efter att ja lämnat av Melissa på dagis igår så åkte jag till Maxihuset för att kolla runt efter en klänning till nyår.
jag hade ju inte så mycket tid på mig innan jag börja jobba så va ganska stressad men hann ändå finkamma varenda affär utan resultat.
Men i en affär..
Där hittade ja då en as snygg klänning som först bara såg ut att finnas i rött.
Tänkte för mig själv att om den hade funnits i svart så hade ja köpt den direkt. Men d va på rean lixom så d va ju kört tänkte ja.
Hittade då en sån klänning i svart!!!
Fanns bara 1 kvar av den o den var i stl S.
Inget strech material men tänkte att ja iaf borde testa den. Tog med en kjol oxå.
Kjolen va inte snygg.
Klädde av mig till underkläderna o skulle dra på mig klänningen. Klev lixom i den nerifrån.
Men nej d gick inte, ja hade för stor rumpa.
Men fine vissa klänningar e ju så, så då får man ju helt enkelt dra på den uppifrån istället.
Så ni vet när man har klänningen längst in på armarna mot kroppen o sen ska dra över den över huvudet. Där kände ja att den var alldeles för liten.
Men nyfiken som ja e så ville jag ju lixom ändå se hur formen satt på den även om den va liten lixom.
Tänkte att ja kanske hann ner på stan en snabbis nån dag för att kolla om den fanns i annan storlek där istället.
Så jag drog självklart på mig den ändå!
Den kom över brösten o sen inte mer.
Nee d gick inte att se hur den sitter så bara ta av den igen tänkte ja.
Yeah right!
Lättare tänkt än gjort..
Den satt fast!!!
Den gick inte att rubba!
Varken ner lr upp kunde ja dra den!
Paniken började växa men ja kunde inte annat än att stå o fnissa åt mig själv där i provhytten.
Men när ja hade bökat med klänningen i ett par minuter så började ja få panik på riktigt!
Tänkte att herregud ja måste slita sönder klänningen för att få av mig den!
Problemet var då insåg ja att ja va nog inte ens tillräckligt stark för att slita sönder den!
Men herregud!
Precis innan när ja testade kjolen så kom d en personal o ropade utanför provhyttarna om alla hade d bra lr om vi behövde hjälp med nått. O ingen ville ha hjälp lixom så hon gick igen.
Min tanke nu var att ja måste be typ tjejen i provhytten brevid att tillkalla personalen o be henne ta med en sax!
PANIK!
Asså tänk er själva hur jag såg ut i detta ögonblick..
Jag hade nu tagit av mig min BH oxå för att försöka bli smalare över brösten o kunna dra av mig den lättare.
D e speglar överallt i en provhytt kan ja ju påminna er om oxå!
Så ni kan ju tänka er hur jag såg mig själv just nu..
Precis.. som en jävla stoppad falukorv!
Jag har aldrig någonsin förut känt mig så tjock som ja gjorde då!!!
Tillslut!
När ja helt plötsligt inte längre viste om ja skulle stå där o skratta lr gråta åt mig själv så lyckades jag på nått jävla höger få upp en bit av klänningen över brösten o sen över axlarna.
O drog som en idiot gjorde ja!
O kom loss!
FRIHET!
Lyckan som uppstod var total!
Jag hade säkert ståt där i 10-15 minuter asså!
Hade ja inte haft sån panik där så hade ja tagit en bild på mig själv o laddat upp här oxå för den hade ni på riktigt garvat sönder er åt!
Jag tog snabbt på mig mina kläder igen o hängde tbax klänningen o kjolen o gick fort därifrån!
Ja har seriöst rivmärken på hals o bröst efter denna fight..

Hopps ja fick er att le lite med detta inlägg iaf.

D e såhär ja e lixom.. finns inget att dölja här inte..
Ja delar gärna med mig av mina äventyr!

3 kommentarer

Mamma

30 Dec 2016 13:40

😂😂😂

Jenny

30 Dec 2016 17:04

Hahahaha ja kan se det framför mig!!! Men hade väldigt gärna vetat se det live! Du kanske har lärt dig nu att känns den för tajt så kanske man inte ska fortsätta ;)

Angelica

31 Dec 2016 11:37

Hahahaha 😂😂😂

Kommentera

Publiceras ej