Startade dagen med en lite lyx frukost!

Varje dag t frukost den här veckan så här jag druckit en smoothie, så nu lyxade jag till d me lite vindruvor, brieost, kvarg o nick's chokladdryck.
Satte på en film o bara satt o slappade ett tag.
Sen började ja diska o städa köket. Blev lite insvept i städande o städade ur ugnen, mikron o torkade alla skåp, lådor o kakel.
Fortsatte med att putsa speglar i badrum o hallen.
Skrubbade av duschkabinen.
Städade upp Melissas rum o lagade en trasig klädlåda där inne.
Städade toalett, handfat o limmade upp mina fjärilar ordentligt på väggen i badrummet.
Plockade iordning i vardagsrummet oxå innan ja hoppade in i duschen o sen åt en lätt lunch.

Sen åkte ja in t stan o hämtade upp Melissa o mamma. Vi åkte vidare t medeltidsmarknaden i Söderköping.

Kollade runt på allt där o Melissa fick rida.
Mest kul att gå o kolla på folk tycker ja.
Sen blev d glass på smultronstället.
Jätte gott!
Men usch vad jag syndade, den va inte nyttig den glassen kan ja lova!
Kvällen avslutades med film för mig o Melissa hemma.
Skönheten o odjuret.
En bra dag! Känns verkligen hittills som man varit ledig lixom! 
O då har jag en ledig dag kvar imorrn oxå!
Så jäkla härligt!

Kommentera

Publiceras ej