Igår efter jobbet skyndade ja hem t Johanna där hon, Ange, Danne, Matte o Henka väntade.

Ange hade laddat upp med shot o grogg t mig så ja skulle komma ikapp dom andra lite.
Blev nog lite för mycket kanske...
Vi skulle ta Kopparhammaren o dansa lite va tanken men vi hamnade på Cromwell ist.
Där mötte vi på lite folk vi kände o ja kmr ihåg att ja bjöd en på shot o att han bjöd på en shot.
Sen vaknade jag hemma i Johannas säng vid halv tio morgonen därpå...
Hade väldigt ont i fingret o såg att ja hade skurit mig på nått.
Jag upptäckte även senare att ja hade en bula i pannan och blåmärken på knät. Strumpbyxorna va även trasiga på ena knät.
Fick panik när ja insåg att ingen annan va i lägenheten så ja skulle då ringa o kolla så dom levde lixom.
Hittade inte min mobil!
Bort!
Lånade Johannas platta o satte mig vid Facebook o hörde runt om nån hade fått med sig den hem.
Nepp!
Gick ner t mamma o sa hur d låg till o spärrade kortet o registrerade mitt körkort som borttappat.
Sen skjutsade mamma o Feri mig så snällt till Maxihuset så ja kunde gå in på Telenor o se om ja kunde fixa en ny mobil. 
Som tur var så hade ja försäkring så ja skulle få en ny mobil om 2 dagar då.
Toppen!
Fick hem papper som ja skulle fixa sen på dagen då.
Men så i bilen sen så ringde mamma t min mobil igen. Vi hade ringt flera ggr innan men då kom d bara t röstbrevlåda.
Men den här gången va d en tjej som svarade!
Hon jobbade på Cromwell o sa att en kille hade lämnat in min mobil under kvällen. 
Tack! Lycka lixom!
Så vi åkte dit direkt o hämtade den.
Så imorrn behöver ja bara ringa till transportstyrelsen o säga mitt körkort e tbax 😆

Hittade massa fina bilder i telefonen som ja va tvungen o lägga ut nästan alla av!

😄
Tack som fan för en sjukt rolig kväll!
Ni e bäst!

2 kommentarer

Mamma

30 Jan 2017 09:37

😡😡😡

Johanna

30 Jan 2017 20:04

Tack själv! ❤ o vi andra levde ju som tur var.. 😉

Kommentera

Publiceras ej