I lördags så firades jag i stugan av mamma, feri, Johanna, mormor o morfar.

Givetvis Melissa oxå!
Här får ni en bild på tårtan jag fick av chefen:

En hallon mousse tårta.

Väldigt god men extremt mastig så man kan inte äta så mycket av den lixom.
Men alla tyckte att min tårta var godare 😄
Jag fick pengar, en selfie stick, body lotion o presentkort på New Yorker.
Tack alla!
På kvällen åkte ja o Melissa hem t min pappa o åt räk smörgåsar.
Sen gjorde jag mig iordning o pågick hem t Johanna.
Melissa fick sova hos morfar.
Hos Johanna började vi förfesta o gick sen vidare t Hugo.
Dansade o hade kul fram t nästan stängning.
En jätte bra kväll tycker jag det blev!
Tack alla som var med!

Idag så firades jag lite av pappa, Jenny o johanna.

Melissa oxå 😊
Åt kyckling o sen tårta från dagen innan.
Spelade ett parti Fia med knuff oxå.
Jäkligt länge sen man spelade, väldigt Kul!
Fick pengar o ett par träningshandskar.
Så nu ska tränas ordentligt!
Tack alla för denna bra helg!

Kommentera

Publiceras ej