Nu har ja jobbat mina 3 dagar för denna vecka.

Igår hade vi helt kaos på jobbet kändes d som!
Hade räknat med en hyfsat lugn kväll men d blev d inte sen.
Började kl 12, åt lunch kl 14 o två frukter kl 17. Hade en lucka mellan sittningarna kl 19 som ja tänkte äta min matlåda på.
Men ja sprang som en stucken gris mellan borden kändes d som så ja fick äta min matlåda hemma sen kl 23 på kvällen.
Jaja dagarna går ju fort iaf!
Igår var ja o mamma på klädbytardag oxå innan ja började jobba.
Fyndade ganska mycket kläder där så nu har Melissa lite mer i garderoben 😊
I fredags köptes även en ny jacka t Melissa så nu e hon riktigt snygg! Måste få en bra bild på henne nån dag i den så ska ni få se!
Iaf..
När mamma o ja gick hem ifrån klädbytardagen så ringde min telefon. Ett mobil nr. Ja svarade.
"Hej jag ringer från Norrköpings polisen."
Ehm... whuuth?!
Mamma o ja hade precis pratat om en kille som bor i närheten av dom som förmodligen e bevakad av polisen. Så ja antog ju direkt att d handlade nått om d eftersom ja gått in o ut i deras trappuppgång i helgen o polisen har haft span där tydligen.
Polisen fortsatte:
"Jag söker din mamma men hittar inget telefonnummer till henne men vi hittade dig som hennes dotter."
Jag:
"Okey. Jo hon är faktiskt här bredvid. Vill du prata med henne?"
D ville han o ja räcker min telefon till en förvånad mamma som undrar varför polisen vill prata med henne.
Men d visade sig att d inte hade nått alls att göra med den där killen vi pratade om. Utan om hennes skyltfönster i frisersalongen som hon hade fått krossat förra året.
Asså helt sjukt faktiskt tyckte ja d va!
Hur stor e chansen ens att dom ringer mig när min mamma e precis bredvid?
😂
Haha spännande!

I torsdags var d iaf premiär för första glassen utomhus!

Köpt på sibylla vid folkparken.
Iaf för Melissas del. Ja äter ju inte glass nu 😜
Men Melissa fick välja två kulor glass i en bägare som hon satt o glufsa i sig medans ja o Mejra satt o prata.
Härligt! 😎
Idag har ja varit ledig så då tog ja sovmorgon o sen åkte o  för att hämta upp Melissa som sovit hos min mamma. Så åkte vi t min pappa o åt mat.
Jenny o Johanna va ju givetvis där oxå.
Fick semlor t efterrätt!
Ja hade sparat min syndar dag tills idag så ja skulle få äta pommes o dricka läsk o svulla goda semlor t efterrätt.
Kändes riktigt lyxigt!
Men imorron e d hård träning som gäller efter allt detta!
Två gruppträningspass i rad har ja signat upp mig på imorron kväll!
Ena är skit jobbigt o d andra har ja aldrig kört förut så d ska bli spännande o se vad d e!
Den här veckan e d all in på gymmet som gäller eftersom d kmr bli en riktigt syndar helg.
Så nu kör vi!
💪

Kommentera

Publiceras ej