Okey då testar vi att skriva föregående blogginlägg igen o hoppas d funkar bättre denna gång 😜

Ja har ju helt glömt bort att blogga om massa saker! Dels för att ja inte har tid att blogga men oxå för att när ja kommer på att ja ska blogga på kvällarna så e ja alldeles för trött o ligger redan i sän ge o halvsover. Så d har lixom inte blivit av.
Så nu kommer en uppdatering på saker som ja missat att skriva om!
Vi kan ju börja med att skriva att jag har blivit erbjuden på mat av Ange. Hon tyckte d va länge sen vi sågs så hon bjöd mig på Burger & Bangers, där hade ingen av oss varit innan.
Jätte kul idé för vi träffas ju inte så ofta längre så alltid kul att träffas o prata ikapp lite😃
Jag hade hört att den hamburgarerestaurangen skulle va jätte bra o va Norrköpings godaste hamburgare. Så man hade ju höga förväntningar. 
Tyvärr så levde d inte upp till d. D va väldigt gott absolut men ingen wow upplevelse lixom.
Pluspoäng att d va hemmagjorda hamburgare men d va alldeles för tjock ost skiva på o som sagt ingen smak som va sådär klockren.
Men väldigt gott o väldigt god sötpotatispomme!
Tack så jätte mycket Ange!❤

Sen så har ju Chrille fyllt år så först på dagen där så firade vi honom med hans familj. D va första gången för mig att träffa dom. Väldigt trevliga o pratsamma!😊
Jag hade bakat smörgåstårta som verkade va uppskattande.


På kvällen så blev d fest hos honom. 
Massa folk, både vänner jag hade träffat innan o nya vänner att lära känna. Så d va kul!
Blev lite lekar o så som ja tyvärr inte vann nått av 😜
Men en mycket trevlig kväll!

Sen har ju även jag fyllt år oxå som sagt!
Så jag bakade en tårta o bjöd på hos pappa när vi firade mig där.
Hade bakat tårtbottnar som blev så jäkla bra tyckte jag först! Men sen när jag skar i dom så föll hela skiten ihop i miljontals bitar o ja hade inte tid att baka nya så ja fick lixom limma ihop allt typ med hjälp av innehållet i tårtan.
Så med tanke på kaoset som pågick inne i tårtan så e ja ändå ganska nöjd med att lyckats täcka den utanpå hyfsat bra iaf. Man ser ju att den inte e slät under men d fick duga 😋

Sen har vi även varit ute o ätit med pappa.
D blev ingen söndagsmiddag hos honom sist så då bjöd han ut oss på mat istället.
Vi åt på New York grill och bar. Där hade pappa aldrig ätit innan. Jag tog laxen, den här jag ätit förut men den här gången så bytte jag ut potatisen mot extra primörer istället. D va ju vardag så då måste jag tänka på vad jag äter. Skippade även efterrätten fast dom andra åt det. Lite stolt över mig själv som ändå höll mig. 
Tavk så jätte mycket pappa för god mat!❤

I torsdags så gick jag min födelsedagspresent av Jenny! 
Minigolf o glass😃
Så vi körde äventyrsgolfen i Folkparken. D va jätte svårt faktiskt för bollen rullade ju ner i bunkrarna hela tiden lr åkte ur banan. O vi körde med riktiga reglerna så då fick man ju strafftillägg oxå så d va svårt att hålla nere slagen 😅
 Jag förlorade!😥
Men d va ändå kul att testa på en sån bana oxå, d hade jag aldrig gjort innan.
Efteråt åkte vi kört till coop för att köpa en nyttigare glass bara för att jag inte ville synda med en vanlig glass på en vardag. Så vi satt där utanför o glassade ist. 
Tack för en trevlig present, mycket roligare att få nått att göra tillsammans ❤
Vi tog ju inget kort på oss där vid golfen så här får d bli en nostalgi bild på oss ist 😁

Jo så d här e ju lite som har hänt under de senaste veckorna iaf.
Ska försöka bli bättre på bloggandet igen men just nu ska jag bara se till att publicera detta inlägg fort som satan så inte allt försvinner igen!
Natti på er!

Kommentera

Publiceras ej