Ja så nu har jag ju då varit o pratat me skolan. Så jag e nu inskriven o har påbörjat mina studier inom restaurang.
Till en början nu så kmr ja plugga distans under tiden som ja jobbar på förskolan. Sen efter februari när mitt vikariat har gått ut så kmr jag börja plugga heltid på skolan.
Har fått konto o allt men tror ja behöver ha en riktig dator. D funkar inte att göra uppgifterna på min mobil lr plattan. Så måste se om ja får igång min gamla dator. Kanske funkar. Håller tummarna.


Hade inga bilder som tillhör plugget så ni får matbilder ist 😂
Eftersom ja nu bara jobbar 4,5 timma om dagen så har ja ju ingen rast. Så ja äter frukost senast kl 9 o sen kmr ja hem typ 14.30 så då har ja gjort matlådor som ja kan värma direkt. Ashungrig då ju! D märker man inte när man jobbar men när man kmr hem så hjälp!😛
D e kyckling i matlådorna om ni inte såg d, konstigt att ja äter kyckling lixom.. inte så att ja lever på d lr nått.. 😆
Blev lite mer müsli idag oxå. D behövdes fyllas på idag!
Än så länge har ja tränat 5 gruppträningspass på gymmet denna vecka. 2st i måndags, 2st i tisdags o 1 igår. Så d känns i kroppen idag! Men idag har ja vilodag, kändes som ja behövde d.
Men går bra me både träning o mat nu så d e ju alltid nått 😁



jobb, matlådor, müsli, studier, träning,

Kommentera

Publiceras ej