Igår kom Melissa hem igen ❤
D första hon såg va att ja hade tagit bort alla tomtar. O då var d ju självklart dags att riva pepparkakshuset oxå!
Melissa va superglad när hon fick gå loss på huset o sen va d bara smulor kvar 😛

Idag efter frukost blev d ett varv till affären innan vi begav oss iväg t gymmet ist. 
Melissa har ju tjatat om att få följa me t gymmet länge nu så idag blev hon väldigt nöjd när hon fick springa på löpbandet bredvid mig.
D blev träning för oss på nedervåningen i salen så hon kunde springa omkring massa när ja träna. Men hon tränade ganska mycket oxå så hon va duktig. Hon börjar tycka d e kul att ja får använda henne som verktyg nu 😜
Så d blev ett bra benböj pass me henne på axlarna. Hon väger ju iaf ca 17 kilo så inte så jätte tungt men då får man göra flera ist.
Väl hemma sen blev d lunch. Jag gjorde matlådor igår t veckan nu så ja slipper laga mat 2 ggr om dagen iaf. Räcker att laga mat 1 gång om dagen tycker ja. Kul o laga mat men inte så jätte kul att bara laga till Melissa o mig. Damen e ju lite småkräsen oxå när d gäller såser o sånt så 😝

Laxgryta i några o kyckling i dom andra. 
Ikväll valde Melissa maten så då blev d pannkakor. Proteinpannkakor t mig o vanliga till henne. Alltid gott!
Annars har vi bara gosat me film i soffan typ.
Vi gjorde lite lerfigurer oxå som vi brände i ungen så vi kunde leka me dom sen. Så fina 😆
Skönt att min prinsessa e hemma igen iaf!
#dotter, #matlådor, #träning,

Kommentera

Publiceras ej