Ganska länge nu så har jag kommit en person väldigt nära. En person som inte för så länge sen bara räknades som en kompis. Inte ens min kompis utan mina systrars kompis.
Men vi började skriva/snapa med varandra mer o mer. Om allt o ingen lixom.
O efter ett tag så blev den här personen helt plötsligt den i mitt liv som vet allt om mig.
En person som jag naturligt kan berätta allt för o som jag känner mig så extremt avslappnad o trygg med. En person som jag helt kan vara mig själv med o ser direkt när jag har en dålig dag eller om det är något speciellt jag tänker på.
Jag e inte så speciellt öppen lr ärlig om saker som man kanske kan tro ibland. Om andra saker lr rent allmänt javist, men oftast inte om mig själv. 
Så en sånhär känsla e nått nytt för mig. Att kunna prata om allt. Jag har aldrig haft det förut, ens i ett förhållande. 
Därför följde d sig väldigt naturligt att dras till en den här person o helt plötsligt fanns d ingen annan i mina tankar. Allt bara klickade när vi träffades ensamma o sen har d bara flutit på.
Han fick träffa Melissa o hon blev såld direkt!
Då försvann alla tvivel ❤
Idag tog jag med honom ut på en liten utflykt eftersom han fyller år nästa vecka.
Han hade ingen aning om vart vi skulle utan jag skrev t honom imorse att ta på sig badbyxor o ja hämtar honom kl 10.
Vi hamnade i Reijmyre. Jag hade hyrt en kanot över dagen o packat ner matsäck.
Det blev en jätte mysig dag med mycket sol!
Vi badade oxå o solade en stund.
Så sammanlagt va vi borta ca 8 timmar o av dom kanske vi va i land 2 timmar totalt, resten paddlade vi omkring.
Insåg på slutet att vi inte alls hade följ kartan som vi fått 😆
Vi va helt bombsäkra på vart vi va med tydligen så visade d sig att vi va så helsikes fel ute! O vi hade paddlar i cirklar runt en stor ö typ😂
Mycket förvirring men vi hittade iaf tbax! Så roligt men så fel man kan ha!
En jätte mysig dag som avslutades med att det nu officiellt är vi ❤

Hoppas du är nöjd med din present Chrille!
mys,

2 kommentarer

Johanna

16 Jul 2018 22:46

Fin skrivet. Det är lite konstigt men ändå inte. Så länge du är lycklig 😘

Johanna

19 Jul 2018 05:22

Var inte meningen att min förra kommentar skulle låta negativ. Inte alls meningen! 🙁 Kom på att den kanske gjorde det. ❤️

Svar: Ne ingen fara 😊❤
isakssonjossan.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej