I fredags så fyllde Jenny 35 år!
Så i veckan hade jag gjort några tårtor som jag o systrarna dekorerade i fredags. Det tog 6 timmar!😆
D syns ju att d inte e proffs som gjort dom men ja e ändå nöjd över reresultatet faktiskt.
Jag tyckte vi var duktiga som ändå gjort dom så detaljrika med lysen o allt 😊



På lördagen så var d dags för lopp nr 3 i år.
Color Obstacle Rush.
D va jag, jenny, Ange, Lizzie, Merry o hennes kompis Camilla.
Så jäkla varmt d va!!!
Positivt i år va att de hade fler högtalare med musik lite här o var.
Negativt va att d inte va några vattenballonger lr så därför fastnade ju inte färgen som kastades på oss. Lite synd eftersom d e ett färg lopp lixom.
Jag som nu verkligen har fått smak för ocr lopp tycker tyvärr inte d här loppet e så roligt just för att d inte händer nått direkt o d utmanar mig inte på nått sett. Men kul grej ändå bara som en rolig grej att göra med andra.
Grymma va vi som tog oss igenom denna värme!💪





Sen va d bara hem o duscha o åka o hämta upp Jenny o packa in typ hela hennes lägenhet i min bil 😂
Jenny skulle ha sin 35 års fest den kvällen o temat va bohem/70tal/hippie. Man kunde nog tolka lite hur som helst där. Jenny va bohem klädd, ja körde på hippie stil. Johanna va lite mitt i mellan tror ja 😋

Riktigt fina va vi iaf!
Kvällen var väldigt trevlig! Jenny hade gjort iordning ett quiz o lite lekar så alla fick bilda lag o leka. D verkade väldigt uppskattat o d va väldigt roligt att titta på 😆
Jenny hade även gjort väldigt goda pajer, trots svamp i 😉 så d åt vi med sallad, bröd o melon.
Självklart våra tårtor äta senare oxå.
Dom var väldigt uppskattade av alla! Dom tyckte tårtorna va jätte fina o att vi gjort ett väldigt bra jobb med dom! Även att dom va goda oxå 😄
En trevlig kväll helt enkelt 😃
Grattis igen Jenny!



35årsfest, colorobstaclerush, hippie, tårtor,

1 kommentarer

Johanna

03 Jun 2018 22:48

Jag var ju hippie. Så jag tolkade det iaf 😃

Kommentera

Publiceras ej