Av mig o Johanna så fick Jenny takvandring i Stockholm i 35 års present. 
Så igår startade vi hemma hos Johanna med lite lunch innan vi åkte iväg.
Vi började med att åka till Mall of skandinavia i Stockholm. Gick omkring där i några timmar o bara kollade runt lite. Ja o Jenny körde ett jätte roligt spel i spelhallen som gick ut på att trycka på lysande knappar så fort som möjligt. Väldigt stressande!😆
Ja roade mig under hela tiden i gallerian med att räkna folk som hade en sladd med en powerbank i sin mobiltelefon. Asså jag har aldrig sett så många som har så dåligt batteri i mobilen tydligen! Vart vi än gick så hade folk sladd i sin telefon! Använder man verkligen mobilen så mycket att man måste ladda den hela tiden?? Asså ja förstår om man använt mobilen under hela dagen så man måste ladda framåt kvällen men kl va strax efter 14 när vi kom dit 🤔 ja räknade till 48 st innan vi åt mat kl 17. Så på knappt 3 timmar!
Underhållning på hög nivå 😂 
Sen bjöd vi iaf Jenny på mat innan vi åkte vidare. Väldigt god mat med väldigt gott bröd!



Jennys takvandring startade kl 19 på Riddarholmen.
En liten grupp som fick gå upp tillsammans med en guide på några byggnader o promenera runt ett tag. 43 meter var dom uppe på.
Jag o Johanna satt nere på en bänk vid hamnen o tittade på båtar under tiden 😋


Så d blev en heldag i Stockholm. Vi va inte hemma igen förens kl 22.
Ja hade väldigt trevligt. Kul att komma iväg lite bara vi o se lite annat också.
Jag tror o hoppas iaf att Jenny tyckte d va en uppskattad present 😄
Tack för gårdagen tjejer!
mallofskandinavia, stockholm, takvandring,

Kommentera

Publiceras ej