Igår var jag i Västerås o träffade coachen!
Vägde o mätte kroppen.
D va inte så bra resultat som jag hade hoppats på men coachen va jätte nöjd o tycker att min kropp har reagerat jätte bra!
Nu har jag ju inte varit där på hela sommaren, 3 månader o ja hade ju en månad i somras då jag va ledig me Melissa som jag fuskade mycket med maten o inte tränade så mycket. Så ja viste ju att det inte skulle va så bra lixom.
viktmässigt så hade jag gått ner lika mycket nu under sommaren som jag gjorde på 1 månad förra invägningen. Men tydligen så va d väldigt mycket första gången att gå ner på 1 månad som jag gjorde så den här gången va d lixom normal viktnedgång.
Men jag fastnar ju för mycket på vad vågen visar o d ska jag inte bry mig om enligt min coach. Han tittat på hur kroppen ser ut o hur mycket kroppsfett jag har.
Så nu har jag 11,2 kilo rent fett på kroppen.
Ja hade hoppats va på 10 eller under. Men men man får väll slita lite hårdare nu ist!
Vid min första invägning så låg jag på skalan "Overweight". Vid andra invägningen låg jag på "Normal". Nu ligger jag på "Fit".
Så d e jäkligt kul faktiskt att jag gått ner så mycket o ändrat kroppen så mycket redan på bara 6 månader. 
Jag har hittills gått ner 8,5 kilo o tappat 6 cm på vaderna, lår, sida mage o rygg.

Nu fick jag ett nytt kostschema! 
Super taggad på att inte äta ägg längre på morgonen 😆
Så nu e d bara att fortsätta kämpa!
💪
kroppsfett, viktnedgång, vägning,

2 kommentarer

Mamma.

01 Sep 2018 14:13

Vilken skillnad. Kanonbra jobbat 😊👍

Svar: Tack 🤗
isakssonjossan.blogg.se

Johanna

02 Sep 2018 12:54

Enrom skillnad! Grymt! 💪🏼

Svar: Tack 😃
isakssonjossan.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej