I lördags va Melissa iväg på Kolmården me mamma o Feri. Så jag följde med Chrille o Palm ut nånstans i skogen o tittade på massa bilar som lekte i leran.
Vi fick även åka med en sväng i en av bilarna. D hoppade o svängde o man blev riktigt förundrad över hur bilen tog sen fram överallt! D va inte så heltäckande bil så vissa i bilen blev lite nerlerade 😆

Efter ett par timmar där så åkte ja o Chrille hemåt o duschade o bytte om för att åka hem t min mamma där vi blec bjudna på mat.
Massa god thai mat!
Melissa hade även en trolleri föreställning för oss. Så duktig hon e! 😍
Lite nyttig fika sen tog vi med oss Melissa o hade filmmys hemma hos Chrille resten av kvällen. 
På söndagen så blev d söndagsmiddag hemma hos mig. Pappa, Jenny, Johanna o Stina kom.
Söndagsstek, kokt potatis, brysselkål, ugnstekta morötter, pressgurka, tomater o gelé.

Maten verkade uppskattad av alla iaf o ja tyckte det blev bra.
Blev efterrätt med Ballerina cheesecake.
Det hade jag aldrig gjort förut men den blev bra tycker jag. Väldigt god 😁

Ännu en bra helg e slut!
Dom bara flyger förbi!
Men nu hoppas ja att veckan går fort så helgen kommer snart! Den har ja längtat efter!
#ballerina, #cheesecake, #lera, #söndagsmiddag, #söndagsstek,

Kommentera

Publiceras ej