Jag har fått en gratis prova på månad på Factory Fitness. Chrille tränar ju på d gymmet så nu fick vi chansen att träna tillsammans ett tag.
Har tränat där i 2 veckor nu. Chrille e på mina träningspass o d går riktigt bra. Förra veckan kunde vi ju köra varje dag men den här veckan har ja ju haft Melissa så då kan vi ju inte åka o träna hela tiden. Så då körde jag ett benpass på mitt gym en dag o sen fick Melissa följa med oss i onsdags till gymmet. Där finns ett barnrum med glasväggar så vi kunde ju se varandra när vi sprang på löpbandet. D gick jätte bra o Melissa sa att d va kul o följa med.
I fredags så sov Melissa hos mamma så då passade ja o Chrille på att köra ett bra pass på kvällen. O sen körde vi ett pass på lördag morgon oxå som avslutades med en lyx frukost!
Deras gym hat frukostbuffé så d lyxafe vi till d me o d va riktigt gott!

Ibland får vi sällskap av några kompisar t Chrille oxå så då blir vi nån mer o d e ju bara kul. Känns bra att d går så bra o känns så kul att träna tillsammans, inte alla som kan träna med sin partner eller ens spendera så mycket tid med varandra som vi faktiskt gör de veckorna jag inte har Melissa ❤

Lördagen fortsatte med att jag åkte o hämtade upp Melissa o åkte t Folkets hus i Blacka där Melissas dagis o massa andra dagis gjort en utställning.

Efter den så åkte vi vidare hem t min pappa o åt tacos o jätte god semla!😍
Kvällen spenderades med Melodifestivalen o soffan hemma. Jag o Melissa skulle ha myskväll så vi hade köpt hem massa godis. Men Melissa mådde så dåligt så hon ville hösova direkt. Så hon fick ha täcket o kudden o soffan brevid mig o sova hos mig.
Efter alla bidrag i Mellon va klara o rösterna höll på o räknas så satte sig Melissa upp o började kaskad kräkas rakt ut över hela täcket. Ď tog typ aldrig slut kändes d som. Hon va knappt vaken eller medvetandets om vad som hände för d gick inte att få kontakt med henne efteråt. Men tillslut vaknade hon till o blev ledsen.
Så d va bara att kasta in allt i duschen o tvätta av Melissa o soffa.
Sen bäddade Melissa ner i sängen istället o somnade direkt men vaknade ett flertal gånger under natten o kräktes. Men då hade ja en hink brevid sängen som hon så duktigt såg till att hinna till.
Så väldigt oregelbunden sömn för Melissa o typ ingen sömn alls för mig som vaknade så fort hon rörde på sig eftersom ja inte ville hon skulle kräka ner sig själv eller sängen.
Så idag har Melissa piggnat till o mår bra igen. Jag däremot har mått piss, inte kräkts nått men mått jätte illa o hela huvudet har snurrat så fort ja rest mig upp så ja har varit liggandes o Melissa har tagit hand om mig. Hon har smörjt in mina fötter o pillat mig i ansiktet o varit jätte duktig. Ja har självklart varit uppe o sett till att Melissa fått mat men annars har ja bara legat så Melissa har degat o sånt själv.
Hon e så extremt duktig tjej asså! Hon förstår när ja mår dåligt o klagar inget då att d e tråkigt eller nått. Hon sköter sig själv o tar hand om mig oxå. 
Älskade flicka! Så otroligt lycklig att ha en så underbar dotter!
Obeskrivlig kärlek!
kräks, mello, träning,

1 kommentarer

Mamma

11 Mar 2019 11:52

Tråkigt att ni blev sjuka. Allra helst Melissa då. Har lite skuldkänslor faktiskt. Men hade inte en tanke på att vi kunde ha smittan i/ hos oss då vi inte kännt nåt själva. O vi träffade ju varken Stina eller Johanna. Bara hälsade utanför dörren.
Men är bacillen framme o hoppar runt o man är mottaglig just då så kanske det inte går att värka sej.
Så duktig Melissa är o omtänksam som sköter om sin mamma. ❤️

Svar: Ja d va en elak bacill men d kan ju lika gärna varit någon annanstans hon blivit smittad o så blev d bara ett typiskt sammanträffande. Sånt som händer. Ja hon e jätte duktig!😍
isakssonjossan.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej