Igår var ja i Västerås hos coachen.
Sista invägningen för detta år.
Jag var lite nervös eftersom han tog bort cardion sist så jag viste inte om det skulle ge lika stora resultat nu när ja bara kört styrka.
Men jäklar vilka resultat det blev!
Jag har nu ett par månader haft en vikt på 60,4 kg. Den har bara ändrats nått gram lixom men i övrigt stått still. Men istället då så har ja omvandlat fett till muskler. Den här gången vägde jag in på 58,9 kg.
Vilket han tyckte va väldigt bra för det betyder nu att nu e jag nere på 8,08 kg rent fett på kroppen o det är så lite nu börjar kroppen ta av allt det insprängda fettet man har runt alla organ. Det fettet kan inte mätas men det är det sista kroppen plockar av när allt "hull" är borta.
Han sa att 8 kg fett e vad hans fitnesstjejer får gå upp till på sin off season. Så nu ska vi tona ner mig i form inför tävling.
På tävling brukar man som tjej ha 4-5 kg fett på kroppen.
Förra månaden fick ja ju även nytt kostschema igen o gick då från ca 1500kcal per dag till ca 1200kcal per dag. Så han undrade om ja mått dåligt eller så. Men ja känner ingen skillnad mot förut o har även ökat vikter på gymmet. Så han var beredd på att ändra mitt kostschema igen för han trott att ja skulle varit jätte hungrig o mått dåligt men nu eftersom ja mått bra så fortsätter ja med samma iaf en månad till.
Vi pratade jul o sånt nu att det kommer bli jobbigt med all mat o så. O det kändes tryggt att höra från honom att han tycker ja gjort ett så jäkla bra jobb under hela min diet så nu de 2 sista veckorna i december så ska jag unna mig. Jag ska absolut inte gå crazy varje dag med e jag borta på mat eller fika så får jag äta även om det inte e helg. O sen i januari så kör vi på igen o då ännu hårdare.
Så jäkla kul att höra från en så duktig person att man gjort ett bra jobb o att man ska va stolt över sig själv!
Han vet ju lixom va han pratar om o e känd för att va jäkligt rak o ärlig mot alla.
I vårt team så hade vi 19 personer som tävlade i olika kategorier nu i helgen. Vi kammade hem 12 pokaler.
Det om något säger ju hur otroligt jäkla grym coach vi har!

Så målet han har satt upp för mig nu är att kunna gå upp o tävla i juni om allt går som det ska.
Så den 15:e juni är det Alströmerpokalen i Alingsås. Det är en tävling endast för nybörjare.
Så nu e ja otroligt taggad o ska fan klara detta mål!
Nu jäklar kör vi!
💪

coach, invägning, mål,

2 kommentarer

Mamma

08 Dec 2018 11:25

Otroligt duktig av dej att ha kämpat så.
Snart når du ditt mål o vi kommer att heja oå dej på tävlingen 👍😍

Svar: Tack!😍❤
isakssonjossan.blogg.se

Johanna

09 Dec 2018 12:39

Så grym du är! Syns stor skillnad. Jag o Stina kommer gärna o hejar på oxå! 😊

Svar: Tack!🤗😍
isakssonjossan.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej