Då har jag jobbat 2 av 4 veckor på Berlockens förskola, i köket.
Jätte kul tycker ja verkligen d e! Får ju helt fria händer o laga vilken mat jag vill. Jag får även mycket ansvar o beställa alla varor o allt själv så d e ju kul.
Jag jobbar ju själv i köket så radion e på o så springer d ju personal lite ut o in emellanåt. Så jäkla skönt faktiskt att få jobba själv men ändå ha folk runt mig att prata med om ja vill 😊
Så trevlig personal som jobbar där o barnen e jätte snälla.
Alla tycker att min mat e väldigt annorlunda från ordinarie kockens. Dom säger att min mat smakar mer och är mycket godare 😄
Även barnen ropar efter mig att maten e jätte god. Så d e ju lyckat när barnen gillar min mat!
Väldigt kul o få så mycket beröm o så bra bemötande.


En dag i veckan får barnen hemmabakat bröd till mellis oxå. O så här dom fått bananmuffins utan socker. Personalen har fått riktig banakaka.
Kul att man kan baka lite i köket oxå när man e klar me mat o allt 😊
Jag stormtrivs!
jobb,

Kommentera

Publiceras ej