Igår var vi ute o åt på nya hamburgerhaket Bastard Burger.
D va jag, Chrille, Jenny, Palm o Luven.
Ja hade hört lite olika om d, att hamburgarna va lite för små men att d va gott. Men att d va lite mer som ett uppsnofsat McDonalds. Ett snabbmatsställe lixom. O d va helt rätt tyckte jag.
Man kan inte boka bord där så d va ju bara hoppas på d bästa när man kom dit. Vi hittade iaf ett bord sol tur var, d va ganska mycket folk sen så d va fullt typ hela tiden. Men d va designat så att man inte skulle sitta där för länge helt enkelt. D va ingen medkänsla, inga tända ljus lr nått på borden, inga dynor utan bara hårda stolar o bänkar. O många barbord.
Jag tog en hamburgare som d skulle va jalapenos i både dressingen o burgaren men tyvärr så kände jag ingen hetta alls. Hamburgarköttet var väldigt gott, saftigt o bra. Men burgaren som helhet var väldigt smaklös. Saknade kryddor i allt. O tyvärr så var hamburgaren för liten. Jag tog sötpotatispomme till. Den va jätte god men samma sak där, man fick alldeles för liten påse pomme. Så jag blev tråkigt nog inte mätt efter maten.

Jag tog även en oreo shake efter maten. Den var väldigt god, smakade massa oreo. Men den va inte värd d priset dom tog. 
Så överlag så kul att ha testat nya stället men ja känner att ja inte behöver gå dit igen.

Annars va kvällen bra! Trevligt sällskap så d va kul att bara träffas o snacka lite strunt en kväll.
Ja kände inte för att hitta på nått mer efteråt då ja skulle upp skapligt dagen efter o jobba igen.
Så jäkla frusen va ja oxå, många satt med jacka i restaurangen så d va inte bara vi som frös tydligen. Så d blev att åka hem t Chrille o krypa ner 8 soffan ett tag med en stor filt runt sig 😊
En trevlig kväll iaf!
Tack alla för att ni ville hänga med!

bastardburger, mat,

Kommentera

Publiceras ej