Idag hade vi påskmiddag hemma hos mig.
D va jag, Melissa, pappa, rita, Jenny, Johanna o Stina.
Jag fick äran att laga maten så d blev lite av allt på påskbordet 😁
Janssons frestelse, prinskorv, hemmagjorda köttbullar, ägghalvor, lax, spareribs, potatis, rödbetssallad, helgskinka o brytbröd med lök o örter.

Sen blev d fika. Jag hade gjort lite allt möjligt förra veckan av rester jag hade i kylen o sen fryst in tills idag. Så ja viste inte hur ätbart d va idag med d blev bra 😊
Biskvier med apelsinsmörkräm, dubbla kakor med fyllning.
O sen gjorde Melissa små chokladdoppade påskharar. Hon va jätte duktig o gjorde dom helt själv. O jag gjorde en vetelängd med vaniljkräm. Den vart jätte god 😍
Så jag e iaf nöjd med all mat o fika!
Hoppas dom andra oxå blev det.
Fick en fin påskpresent av pappa oxå 😊

Tack för en trevlig middag!
Glad påsk!

fika, gladpåsk, mat, middag, påsk, påskmiddag,

2 kommentarer

Mamma

22 Apr 2019 08:05

Ser kanongott ut allt.
Men dubbla människor med chokladkräm 😂
Glad Påsk ❤️

Svar: hahahahahaha oj då!!!!🤣🤣🤣 kanske e gott 🤣
isakssonjossan.blogg.se

Johanna & Stina

22 Apr 2019 22:08

Vi tyckte allt var jättegott! 😁 Bra gjort! 😍👌🏼

Kommentera

Publiceras ej