Helgen började på fredagkväll med lite tacomys här hemma med Melissa o Chrille. Melissa o Chrille byggde klart Melissas lilla legocafé som hon fick i present av Ange.
På lördag fm så kom mamma o hämtade Melissa o åkte iväg för att titta på cirkus. Melissa fick även sova hos mamma.
Jag tog en timma på löpbandet på gymmet då o sen poseringstränade lite innan ja gick hem igen o gjorde mig iordning.
Chrille kom över o gjorde en köttfärspaj till kvällen o ja gjorde iordning mat t mig. Vi skulle iväg på kräftskiva på kvällen o Chrille äter ju inte kräftor så han åt paj o jag går ju på diet så d blev bulgursallad o räkor för min del.
Men innan d åkte vi in t stan o gick o kollade på alla raggarbilar på himpa som sen skulle cruisa genom stan. Riktigt bra väder blev d så d va väldigt skönt att bara gå omkring där ett tag.
På kvällen så gav vi oss ut t Vikbolandet där Palm bor. D va på hans loge som vi skulle ha kräftskivan.
Vi dukade väldigt mysigt tycker ja o vi blev ett härligt gäng som hade en mycket trevlig kväll tillsammans!

Kul att vi blev ett gäng iaf. O väldigt trevligt att få lära känna lite nya människor oxå.
Tack alla för en lyckad kväll!
😁
kräftskiva,

Kommentera

Publiceras ej