Igår var d dags för lopp!
Först sprang jag o Melissa Lilla Lundbergsloppet på 1 km. D va Melissas första riktiga lopp så hon tyckte d va jätte kul! Hon va jätte duktig o sprang i stort sett hela tiden!

I mål fick hon medalj, banan, russin, kexchoklad, loka, en gympåsen med en vattenflaska o en annan påse med bl.a såpbubblor. 
Alla barnen som sprungit blev även bjudna på glass vi Brödernas café.
Så Melissa va väldigt glad över allt detta tror ja!
😍

Sen var d min tur att springa själv. Första loppet som ja sprungit helt själv.
5 km o tiden blev 31:42!
Ja e nöjd. Jag gav allt o hade inte mer att ge helt enkelt. Kul att se vilken tid man klarade 5 km på asfalt på. Den tiden ska ja slå nästa år!
Jag fick oxå medalj, banan, russin, kexchoklad o loka efteråt 😋

Chrille sprang oxå loppet men han valde att ge sig på 10 km så han startade senare än oss. Tyvärr kunde vi inte stanna kvar o titta när han kom i mål då eftersom Melissa skulle sova. Men han klarade 10 km på 59 min! Grymt imponerande!😍
När han sprang iväg så fick Melissa iaf lite massage på benen o hon tyckte d va jätte skönt. Syntes hur hon verkligen låg o njöt!

Jätte duktiga va vi alla 3 måste ja säga!
Så nu får Melissa följa med på fler lopp hädanefter 😍
ateastadslopp, norrköpingsstadslopp, stadslopp,

Kommentera

Publiceras ej