Jag går ju som sagt på diet. När vi var på resan så va d ju bara 3 veckor kvar till min första tävling så då vill man ju verkligen inte fuska me maten eller skippa träningen.
Så min coach hade lagt upp ett särskilt kostschema för just den veckan vi var iväg.
Frukost - 3 ägg.
Mellanmål - frukt o BCAA.
Lunch o Middag - kött o grönsaker.
Ja åt 5 ggr om dagen.





Träningen skulle ju klämmas in oxå o d tycker ja oxå inte va några problem. D fanns ett gym, dock utan musik o AC men ändå ett gym lixom. D fanns inte alla maskiner ja brukar köra på men man fick va lite påhittig o använda vissa maskiner på andra sett så gick d bra.
Så 4 dagar på gymmet blev d, precis som ja kör hemma. Sen kör ja även 4 dagar cardio i veckan o d hann ja oxå me. 
En dag blev d powerwalk i vattnet längst stranden ganska långt. 
En dag motionsimmade jag fram o tillbaka i en av bassängerna.
En dag vattengympa.
En dag tennis med Jenny.
O så ett pass Bodybalance me Jenny.






Så min kost o träning har gått väldigt bra under resan. Lättare än va ja trodde att hålla mig undan från allt d goda småsakerna o bröd som ja älskar. 
Min coach sa innan att ja kommer att gå upp lite i vikt under resan pga värmen o att ja fick dricks hur mycket light läsk ja ville. Så ja drack ju Pepsi light som fanns, varje dag. Så hemma sen hade ja gått upp 0,5 kilo på vågen men d va som sagt bara vätska sen såg vi på invägningen. Ja hade gått ner 300 g i fett istället så d va ju bra.

Dock så kände ja mig väldigt uppblåst under hela resan då ja hade nytt kostschema o inte ens va van att äta ägg på morgonen. Så min mage va ju ganska kaos hela tiden. Men d kan man ju stå ut me lixom.
😊
diet, greklandresan, mat, träning,

Kommentera

Publiceras ej