Jag o Chrille sprang Söderköpings Stadslopp igår. Chrilles jobb var med alla o sprang o d va dom som hade fixat biljetter till alla. Vi fick även matchande tröjor med företagets logga på.
1 minut innan starten gick så började d regna. O när vi började springa så började d även regna mer. O mer. O mer. O mer.. 
Dyblöta sprang vi iaf 5 km på ca 37 min.
Stannade bara lite snabbt för att dricka lite vatten. Chrille e ju van att springa, har bra kondis o kan springa snabbare än mig. Men ja e glad iaf att ja sprang hela varvet runt, att min kropp klarade av det trots hård helg.

Synd att vädret blev så tråkigt. Ja gillar ju inte att va ute i regn så ja va inte allt för glad. Men Söderköping hade ändå satsat mycket på detta lopp, uppträdanden längst man sprang o det bjöds på lite mat i mål o sånt.
Så hade vädret varit bättre så hade det varit riktigt mysigt!
Tack Elcenter för att jag fick springa med er!
stadslopp, söderköpingsstadslopp,

Kommentera

Publiceras ej