I lördags startade dagen med ett sista pass på Chrilles gym. Nu har jag provtränat där med honom i en månad. Bra gym o kul att kunna träna med Chrille. Hade jag bott i stan så hade jag lätt valt att träna där. Men just nu e d smidigare för mig att fortsätta på mitt gym i Blacka så nu får ja gå tillbaka till att träna själv igen.
Efter gymmet åkte vi o hämtade Melissa för att åka vidare till Nyköping för bio o mat.
Biografen där e bättre än i Norrköping tycker vi så mer värt att åka dit. O Melissa hade inte varit där förut så d va kul. Vi såg Draktränaren 3. Riktigt bra film!

Sen åt vi mat på Pinchos som ligger i samma byggnad där som bion så d va jäkligt smidigt. Varken Melissa lr Chrille hade varit där innan så d va spännande. Maten på pinchos e ju inte direkt kvalité enligt mig, maten e lite kall o smaklös men d e en kul grej ibland lixom. Melissa tog en hamburgare o vårrullar o tyckte d va jätte gott.
Ja o Chrille beställde först 3 rätter var o sen tog vi in 2 rätter till var. Men d tog ca 20 minuter att få in de andra rätterna så då blev ju Melissa extremt uttråkad att sitta still så länge så då tyckte inte hon d va kul längre. Men samtidigt vi fick in sista rätterna så beställde vi dessert så dom blev klara lagom när vi ätit upp vår mat.
Melissa tog maräng swiss o hon tyckte den var jätte god förutom de stenhårda skumbananerna. Chrille tog samma som hon o jag tog chokladfondanten. Den har ja ätit förr men d va ingen annan dessert som ja va sugen på just då. Tyvärr så tycker ja ju inte att d ska få kallas fondant, hade dom skrivit chokladkaka eller nått så hade d mer stämt in. God som chokladkaka men inte som fondant helt enkelt 😆



Melissa fick även en godisdrink med jordgubbsremmar som hon tyvärr tyckte va för stark. Men vi spädde ut den med mer vatten så kunde hon dricka den.
Lagom mätta avslutade vi med en filmkväll hemma hos mig i soffan.
En mysig dag med mina hjärtan!

bio, draktränaren3, myskväll, nyköping, pinchos,

Kommentera

Publiceras ej