Igår var min sista dag på Villa Flora i Svärtinge.
Jag har inte jobbat där så länge, typ 2 månader men ändå så känns d väldigt tråkigt att sluta. Jag har kommit in i jobbet bra o vi e ett härligt gäng som jobbar där. Men i början när ja tog det jobbet så blev ja bara erbjuden 75% så jag tackade ja till dom men sa att ja bara skulle jobba maj ut för att ja ville ha ett jobb på 100%. Så då fick ja jobb på Häktet i stan o tog det ist. Så där börjar jag den 3e juni.
Men jag tycker själv att ja lärt mig mycket på Villa Flora o det har iaf varit väldigt kul. Känns bara extra tråkigt att dom har fått problem med personal, en tjej som var tänkt att jobba hela sommaren slutade, så när ja slutat nu så har dom bara 1 kock. Vilket inte räcker eftersom han behöver ledigt ibland o på helgerna behöver man vara 2 st i köket.
D e sån brist på kockar så d finns ingen att få tag i nu helt enkelt. Jag hoppas verkligen d löser sig för dom!
Jag fick en jätte fin present av chefen när ja slutade. Deras egengjorda äppelmust o cider, 1 tomatplanta o olika örter.
Även ett superfint skrivet kort! D kändes lite extra i hjärtat att läsa d❤


Tack för allt!
Hoppas vi ses snart igen!
slutatjobbet,

Kommentera

Publiceras ej