I helgen hade vi den årliga halloween festen. Denna gång hemma hos Chrille. 

Vi blev tyvärr inte så många som vi först trodde. D va npgra som hoppade av precis innan. Lite tråkigt men vi blev ändå ett gäng som hade en trevlig kväll ihop o alla va utklädda vilket va extra kul!
Vi startade kvällen med lite mat tillsammans. Vi blev iaf 4 st som köpte pizza från Lindö Hamnkrogen. Väldigt god pizza där sist vi åt så ville testa därifrån igen. Den här gången hann ju pizzan kallna lite tyvärr på vägen hem men den va god ändå. Bra ställe!
Sen blev d snaks o ja hade bakat några mumiebollar som alla trodde va spöken!😢👻
Dom va typ som en dammsugare fast utan marsipan.

Jag hade även gjort en tårta på pumpa som jag fått av Anges pojkvän Meddo. Typ en morotskaka fast med pumpa istället för morot.
Helt glutenfri. Svarta tårtbottnar o grön frosting.
Skulle vara en häxkittel. Tyckte jag lyckades bra faktiskt!😊


Mycket prat o allmänt trevlig kväll helt enkelt. 
Ange o Meddo gick tyvärr lite tidigare p.g.a jobb så dom blev inte med på vår gruppbild. Så bjuder på en bild på dom själva istället 😋

Jag o Chrille valde i år en parkostym.
Jag var polis o hade vampyrtänder. Chrille var en intagen fånge med vampyrbett på halsen. Vi båda hade även röda linser.

Grymmaste kostymen hade Palm tycker ja! Han hade gått all in som clown! Riktigt snyggt!

Tack alla för denna kväll!
👻
halloween, halloweenfest, halloweentårta,

Kommentera

Publiceras ej