Eftersom Chrille va sjuk förra veckan så smittade han mig i helgen o d va ingen liten bacill! Helt utslagen blev ja!😅
Febrig, hostig o snorig som satan! Även rösten försvann där ett tag. Har fått knapra tabletter hela veckan för att kunna jobba.
På jobbet gömde jag mig mest i bakgrunden, ville inte stå i kassan så d fick kollegan göra. Ja kunde ju knappt prata så d va jobbigt när telefonen ringde på morgonen o kollegan inte hade börjat än o ja va tvungen att svara hela tiden. D e många som ringer på morgonen o beställer frukostlådor o lunchlådor så dom undrade nog vart dom hamnat igentligen när jag kraxade i luren 😅
Men nu känns d iaf mycket bättre, ingen feber o mycket piggare. Mest rethosta kvar.
Så ingen träning har d blivit denna vecka. Jag som fått nytt träningsschema av coachen o va taggad att dra igång på det, så blev d inte.. 😔
Men annars har d gått väldigt bra på jobbet. Har ju jobbar npgra veckor nu o d flyter på. Jag har kommit in bra i rutinerna o lärt mig d som ska göras varje dag. Jag jobbar ju som kallskänka nu så ja får göra salladsbuffén o alla röror o kalla såser o sånt. D går jäkligt bra o kollegan tycker d e kul att d blir lite nya saker på buffébordet. Jag trivs bra med uppgifter o kollegor. Extra roligt e d när man får rest saker från kocken som man får göra om till nått nytt o lägga ut på buffén. Då får man va lite kreativ helt enkelt. Ja o kollegan får även dekorera o pynta buffén som vi vill så kollegan va ute o plockade kastanjer o sånt o så köpte vi in massa dekorationspumpor. Så nu e d fint!







Hemma har d bara varit lugnt i veckan eftersom ja inte varit så pigg. Melissa e ju hemma så vi har mestadels myst i soffan med film. Hon hade en kompis över en dag så hon fick leka av sig ordentligt. Dom hade jätte kul o så fick dom äta fiskpinnar o potatismos innan vi skjutsade hem honom igen. 
Tråkigt att känna sig trött i kroppen men ändå mysig vecka med Melissa!
kallskänka,

1 kommentarer

Mamma

13 Oct 2019 19:20

Allt ser verkligen jättefräsch o smakrikt ut. Hoppas du håller dej frisk nu 😊

Svar: Tack! Ja d hoppas ja me!🤗
isakssonjossan.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej