Jag har fyllt 30 år!
26e juli.
Tanken var att ha en stor brunch i en hyrd lokal här. Men eftersom d blev som d blev här hemma så blev d ju inte heller så många på firandet. Bara min familj, så vi var hemma hos Nisse o Yvonne ist. 
Det är inte så bara det, roligt att kunna va hos dom för annars hade inte dom kunnat komma på firandet. 




Jag kände inte för att göra massa saker som va planerat eftersom ja sovit på andras soffor o inte haft mitt egna kök. Så d blev lite kallskuret bara. Med fransk potatissallad, tzatziki, bröd, frukt m.m.
Men d va jätte gott allt ändå o ja är ändå mer än nöjd med firandet 😊
Ja fick även massa fina presenter, pengar o ett jätte fint kollage! Tack snälla alla!❤

Vi fikade självklart oxå.
Det blev lite kakor o en tårta med chokladbottnar, jordgubbar o dulce de leche.
Mamma hjälpte till o bakade kakor o ja fick låna hennes kök o göra allt i. Så snäll!🤗


Tack alla som kom o firade mig!
Nu e man över 30!
😁

#30, #firande, #födelsedag,

Kommentera

Publiceras ej