• Självklart har jag festat på helgerna som vanligt!
  • Haft några filmkvällar.
  • Jag har pojkvän nu, känns lite annorlunda men ändå jävligt bra. Vi har d jätte mysigt tsammans :)
  • Singstar med systrarna. Askul! Gjorde egen pizza oxå, mums!
  • Johanna o jag var o såg Danko Jones på Puls. D var riktigt grymt! Efteråt blev d Svea me några vi hittade på macken :P
  • Piercat mig. Svinont gjorde d! Men d blev skitsnyggt ;)
  • Cicci o jag har tagit årets första dopp! Det skedde 2011-04-09 i Herrgölen i Åby typ. Svinkallt men riktigt roligt att ha en sån tradition varje år :)
  • Åkte t Stockholm me Jenny o Johanna o gick på stan o sen var vi med i publiken för Fenomen. Riktigt trevlig dag!

Jaa mycket har hänt sen sist jag skrev här som ni ser. Så jag tänkte bara uppdatera lite snabbt om allt möjligt..




Brrr!

Kommentera

Publiceras ej