Igår var det lördag o jag var bjuden på två fester..
Så jag började festa hemma hos Jenny, hade skitkul! Vi blev ganska många, hon sa idag att vi var 20 st som mest. I hennes lilla etta me lixom  men det var mysigt :P Vi snackade skit, minglade o hade trevligt. Blev vist lite mycket dricka där, jag som inte hade planerat att dricka så mycket. Men jag skyller på Kim, hon sa "fullast vinner" - Jag vann! :P
Nee d kanske var lite vattenfalls fel, usch farlig lek. Men rolig. Tyckte dock att folk va lite mesiga o hoppade av för tidigt :P
Vi drog vidare t nästa fest i marielund vid 24 - tiden tror jag, hade inte så mycket tidsbegrepp då :P Men där hade vi oxå kul. Jag blev typ spådd, fick massage o fick hålla en tjej sällskap medans hon spydde.
Fick oxå mycket uppklarat under kvällen, det var bra. Nu slipper ja ha massa jobbiga tankar som springer omkring där uppe :)
Hade hål i strumpbyxorna när jag kom hem igen. Inte ett hål heller, utan flera stycken o ja har ingen aning hur d kmr sig för jag har inte ramlat lr nått under kvällen igår. Måste ha gått in i nått utan att märkat för nu har jag typ en bula på benet :/
För att sammanfatta lördagskvällen då så säger jag att den var bra. Hade roligt och väldigt trevligt :)



Mitt ego är 1x1 meter :P

Kommentera

Publiceras ej