Det blev änligen fredag o jag, Cicci o Ange skulle dra t Puls! Första gången jag skulle dit o såg verkligen fram emot att se hur d ser ut nu, om d e så dåligt som alla säger.
Vi började festa..
Jag groggade på Red bull, fast ja vet hur jag blir då men d e så jävla gott så jag kunde inte stå emot! Vi lyssnade på musik o satt o snacka. Sen hamna vi i köket o satt o snacka, brukar alltid hamna i köket efter ett tag d förstår ja inte :P Vi snacka om allt möjligt o vi skratta, grät o skratta lite till. Sen kommer ja inte ihåg mer..
Jag minns en glimt av att vi satt i busskuren vid hagaskolan o ange spydde. Jag tror även jag prata i telefon med anges pappa o sa att han skulle hämta henne. Sen e d blankt ett tag.. Sen var vi vid affären i marielund o anges farsa kom för att hämta henne o ja svamla nått t honom. Sen e d tomt igen.. När jag vakna upp den här gången så vart ja på riktigt både rädd o road. Hur fan hade jag hamnat här?
Jag satt då i en soffa uppe i en lägenhet i marielund, folket kände jag ju, Johanna var ju där oxå. Men jag har ingen aning om hur jag kom dit. Men fan va d sved på mina knän! Jag tittade ner o upptäcker stora hål i mina strumpbyxor o d var torkat blod på båda knäna..
Jag kan ju verkligen inte klaga på hur jag vakna upp men skit va ja fan skämdes över att ja inte kom ihåg hur d blev som d blev. Då pratade jag med Cicci som sa att till att börja med så hade jag legat i min farstu o skrattat o ramlat o haft mig. Sen när vi kom utanför dörren så ramla ja o ange o låg o rulla runt o kom inte upp. Cicci hjälpte oss o vi gick t hållplatsen där vi börjat bråka med ett par grabbar. Tillslut så hade ange skrikit av sig på dom och spytt klart så vi gick vidare mot marielund. Då hade vi även snackat me anges farsa så där hade jag rätt :P
Jag o ange ramlade tydligen igen vid nästa hållplats men sen kom vi upp o gick vidare t marielund affären där anges farsa kom o hämta henne. Han såg sen mig hoppa från snöhög t snöhög fick jag reda på nyss. Jag sprang sedan tydligen över vägen o skulle hoppa över en snödriva då jag ramlade o skrapade upp knäna o handflatan. Jag skrek tydligen ganska mycket o Cicci fick hjälpa mig upp. Då gick vi vidare o ringde johanna o sa åt henne att komma ner o öppna t oss, ja vet inte riktigt hur d kommer sig att vi hamnade på deras fest.. Iaf så stog jag tydligen o va jobbig vid dörren när johanna kom o hon frågade hur mycket jag druckit igentligen. D va en del kan ja lova.
Väll uppe i lägenheten så kastade jag av mig min blöta jacka och min väst, fråga mig inte varför för den skulle ja ju ha på mig igentligen. Sen e d ganska blankt igen o ingen riktigt vet vad jag gjorde. Jag tror mest att folk kanske ignorerade mig eftersom jag var så jävla packad o förmodligen jobbig :/ Johanna sa att ja gick in t henne i köket o frågade om lite tips me o tydligen så funkade dom ju ;) haha
Sen vakna ja upp som sagt o d e så jävla konstigt. Jag e van att vakna upp dagen efter o inte komma ihåg vad som hänt kvällen innan men samma kväll! Skit ja tittade mig seriöst omkring o undrade vart jag var. När jag väl insåg så klaga ja ju inte men jag försökte iaf spela mycket mer nykter än vad jag igentligen var.
Sen käkade jag köttbullar kommer jag ihåg. Lr jag ville ha makaroner o köttbullar som dom andra åt men jag blev utkastad från köket o sa att jag skulle gå o sätta mig så kom dom ut me maten. Men när dom väl gjorde d så var det ju dränkt me ketchup så jag åt bara nån köttbulle :P
Sen minglade ja mest runt resten av kvällen o sen blev d efterfest hos mig. Min kväll slutade iaf väldigt bra :)

lördagen vakna ja ganska tidigt o va relativt pigg. Kunde inte blunda för då snurra hela lägenheten. Men jag låg ändå kvar ett bra tag :)
Senare gick jag o johanna ner t donken. Lr jaa, jag vinglade nog, kände mig fortfarande full. Det tog ett himla bra tag att äta maten o jag kände mig som en zombie. Smink under ögonen, inte borstat håret o så jävla seeg. O så var det en snubbe där som snodde nån tjejs plånbok o sedan sprang därifrån, lite matunderhållning oxå. Nee usch va elak ja va nu :P
Det blev en doggybag hem iaf me nuggets. Sen blev d att sova två timmar innan ja fick hoppa in i duschen o snabbt göra mig iordning för att åka o bowla. Men d blev tyvärr ingen bowling, men d var nog lika bra för allt gick åt helvete. Först när jag duscha så sved d på hela kroppen där jag skrapat upp mig o så var jag öm o kändes som jag hade blåmärken överallt! Sen tog jag på mig min nyköpta tröja som gick sönder! Sen bytte jag om o då matcha inte strumpbyxorna så då fick ja byta d me. Fan allt blev skit.
Sen kom Johanna över iaf o vi börja förfesta, vi skulle t svea senare. Johanna söp o jag drack bara Red bull för att försöka piggna t, o när jag blivit lite piggare så tog jag en breezer :P Men d blev tyvärr bara ja o johanna på den förfesten, dom andra dissa oss. Så vi hittade ett jätte roligt spel hos mig som vi satt o garva sönder oss åt :D
Sen åkte vi iaf t svea o d va ganska segt i början men vi hitta folk vi kände ändå. Sen kom oxå folk från dagen innan o efter ett tag så piggna jag t lite så vi dansa o hade kul. Sen blev d efterfest i hageby, igen :P Där höll jag på att somna men fick inte sova för dom som va me så vi var vakna fram t morgonen då jag äntligen fick en kudde o ett täcke så jag kunde slockna!


                          

Va hände?!

Kommentera

Publiceras ej