I söndags var det dags för Boda Borg! :D Vi skulle åka ifrån stan ca 06.30 men kom inte iväg förens efter 7 nån gång. Ja mådde skit dåligt eftersom ja inte hade sovit så mycket i helgen o ja kan inte påstå att ja var så taggad heller. Våt tredje person som vi skulle haft i vårt lag svek oss, han svarade inte hur måcket jag än ringde, fast vi hade hörts av kvällen innan. Så ja va otroligt besviken o viste att vi inte kunde köra alla rummen på bara två personer, så min dag började skit.
Men d löste sig iaf senare när vi kom fram o körde igång. Kan ju säga att under den första timmen kände man sig ju inte smart för fem öre. Fattade nada! :P
Men tillslut lossnade d o vi fic iaf ihop 3 st innan lunch. Då åt vi tacobuffé. Det var sådär, smakade inte så mycket o ja som fortfarande inte mådde så bra kunde inte äta så mycket heller. Men vi bestämde iaf att vi skulle fika ihop senare vid halv 4, sen körde vi igång igen.
Det var riktigt kul, mycket skratt blev d :) O mitt mål var att få 12 stämplar o d fick vi! Men problemet var ju att alla andra oxå hade fått d så faan då! :P Hehe men då slapp ja dricka kaffe iaf ;)
Så efter en heldag på Boda Borg så åkte vi o käka Sibylla o sen gav oss hemåt igen. En bra dag!
  
         

Den här helgen har d inte blivit mycket sömn kan ja lova!
Både natten t torsdagen o fredagen hade ja jätte svårt att sova. O i fredags så va ja, Jenny, Ange o ett gäng grabbar hos mig o förfesta me Sing star o sen utgång t Hugo. Sen fick ja sova ca 4 timmar innan ja skulle upp t Hårvisingen. Natten t söndagen fick ja sova ca 5 timmar innan vi skulle t Boda Borg. Så tror inte att ja har sovit så mycket sammanlagt på några dagar så när ja väl somna i söndags så märktes d! Somna vid efter 24 nångång o sov t typ 10 på förmiddagen då ja fick ett samtal. Jag svarade lite halvt i sömnen o somna om igen direkt när ja lagt på, sen vakna ja igen vid 12 typ av ett t samtal. Efter d somna ja igen o vakna av ett sms vid 15.15 o bestämde mig för att d var dags för att gå upp då, efter ca 15 timmar sömn :)
Så idag har ja bara legat framför tv:n. Köpte även Spicy Hot :)

Men d här har vart en riktigt rolig helg! Jag gillar att d händer lite ibland, även om allt hände på samma gång :P
tack alla som har gjort den här helgen så himla kul! :D



Boda Booo

Kommentera

Publiceras ej